נתניהו למאס: "הפסיקו את מימון העמותות הפועלות נגד ישראל"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו למאס: "הפסיקו את מימון העמותות הפועלות נגד ישראל"

    ראה"מ נפגש עם שר החוץ הגרמני בלשכתו, ראה"מ אמר לשר על החלת הריבונות, "צריך להכיר במציאות ההתיישבות בשטח ולא לטפח את האשליה של עקירת אנשים מבתיהם"

    נתניהו עם האס בלשכתו צילום: קובי גדעון לעמ
    14:17
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on המפתחות בידיים של הקבינט: צה"ל מוכן לפעולה ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (רביעי) עם שר החוץ הגרמני הייקו מאס, בלשכת רה"מ בירושלים. וזאת לאחר בקשתו האישית של מאס להיפגש עם נתניהו.

    השניים דנו בהתמודדות עם נגיף הקורונה ועל השלכותיו על הכלכלה. ראש הממשלה עמד על הצורך להגביר את הלחץ על איראן, והדגיש כי הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית קבעה כי איראן ממשיכה להפר את התחייבויותיה ולהסתיר אתרים החשודים בפעילות גרעין צבאי.

    אחת מהסוגיות הקשות בין ישראל לגרמניה היא מימון שמעבירה גרמניה לעמותות שמאל החותרות כנגד מדינת ישראל כמדינה יהודית, נתניהו אמר לאס בפגישה: "יש להפסיק לממן עמותות הפועלות נגד ישראל".

    שר החוץ הגרמני ביקש לשמוע על תכניות ממשלת ישראל בנושא תכנית טראמפ, במיוחד בשל כהונתה הקרובה של גרמניה כנשיאת האיחוד האירופי ובמסגרת חברותה במועצת הביטחון של האו"ם.

    ראש הממשלה עמד על האינטרסים החיוניים של ישראל בכל הסדר עתידי, כגון הצורך בשליטה ביטחונית מלאה מערבית לירדן. כמו כן אמר רה"מ נתניהו שכל תכנית ריאלית חייבת להכיר במציאות ההתיישבות הישראלית בשטח, ולא לטפח את האשליה של עקירת אנשים מבתיהם.



    0 תגובות