ניסיון השתקה: העתירה החצופה של הרפורמים כנגד הגר"ד יוסף

    איתי גדסי 1 Comment on ניסיון השתקה: העתירה החצופה של הרפורמים כנגד הגר"ד יוסף

    לאחר שהגר"ד יוסף הזהיר מפני מעשיהם של הרפורמים ונשות הפרובוקציה, בעידוד נישואי תערבות ותועבה, ובמעשיהם "הפרוצים" בכותל, הגישו התנועה הרפורמית ונשות הפרובוקציה עתירה לבג"צ להעמיד את הרב לדין משמעתי | ח"כ אזולאי: "מטרתם היא לעורר שיח מסית ופלגני"

    הגר"ד יוסף צילום: פלאש 90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חוצפה שלא יודעת גבול. התנועה הרפורמית ונשות הפרובוקציה עתרו לבג"ץ בדרישה להעמיד לדין משמעתי את הגאון הגדול הרב דוד יוסף חבר מועצת חכמי התורה על דבריו החשובים כנגד התנועה הרפורמית ונשות הפרובקציה בכותל.

    לפני כשנה בשיעורו התורני הבהיר  הגאון הגדול את דעת תורתנו הקדושה ללא כחל וסרק וכינה את מעשי נשות הפרובוקציה בכותל, כ"פריצות" ו"בריונות". הגר"ד יוסף סיפר בשיעורו על העתירה כנגדו להעמיד לדין משמעתי ואף את התנהלות התמוהה של נציבות שירות המדינה שדורשת להעמיד לדין את הרב ואף כבר קבעה לפני הדין את דינו, על שביטא השקפה תורנית יהודית כמסורה לנו מדורי דורות.

    הגר"ד יוסף אמר בשיעורו כי לא ייכנע לאיומים והוא ימשיך להשמיע את דעת התורה ולהזהיר מפניהם של הרפורמים שבאים להשתלט על הכותל ומעודדים נישואי תערובת ותועבה. הרב הציע להם להקים קיר משלהם בגרמניה "הרי הם קוראים לעצמם גרמנים בני דת משה" אמר. יחד עם זאת הבהיר הרב כי הוא מזהיר מפניהם, אך אינו קורא ח"ו לנקוט באלימות כלשהיא כלפי הרפורמים ונשות הפרובוקציה.

    עם הגשת העתירה מסרו עורכות הדין מיטל ארבל ואורלי ארז-לחובסקי המייצגות את התנועה הרפורמית: "הרב יוסף עושה שימוש במשרתו הציבורית מזה מספר שנים על מנת לבזות ולהסית כנגד התנועה הרפורמית וכנגד נשות הכותל, וכן קורא ללא כחל וסרק לתמיכה במפלגת ש"ס. למרות ההפרה הברורה והמתמשכת של הדין המשמעתי החל עליו, לא ננקטו נגדו הליכים משמעתיים".

    ח"כ ינון אזולאי (ש"ס) הגיב לעתירה החצופה: "מטרתם של נשות הפרובקציה היא לעורר שיח מסית ופלגני, כמידי ראש חודש הם דורסים את החוק בריש גלי, בצורה אלימה ומעוררת בחילה. עתירתם ההזויה כנגד הגאון הגדול הרב דוד יוסף שליט"א, ראויה לכל גינוי. הגאון הרב דוד אשר לא חת מאיש, דיברותיו כולם לשם שמיים, וממשיך בדרכו של מרן הגר"ע יוסף לשיח של דרכיה דרכי נועם, וללא משוא פנים".

    ממרכז ליב"ה נמסר בתגובה לדרישת התנועה הרפורמית: "בתנועה הרפורמית ממשיכים להתנהל באלימות ולנסות לסתום פיות לרבני ישראל. רבני ישראל ימשיכו לומר את עמדתם – עמדת התורה, ללא מורא, וכפי שהציבור בישראל רוצה לשמוע, ומוטב שאותם אלו שהחריבו ומחריבים את היהדות בארה"ב לא יחליטו בשביל הרבנים, ממשיכי שרשרת הדורות היהודית כבר אלפי שנים, מה מותר ומה אסור להם לומר".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      עכשיו צריך שכולם יגבירו את הווליום בדיבורים נגד הרשעים האלו. לחשוף ולבזות את פרצופם הרע בכל הזדמנות. וזה כולל את שופטי בג"ץ העלובים.