ועד עובדי איקאה מצטרפים למאבק נגד סגירת 'איקאה אשתאול'

    עמית דניאל 1 Comment on ועד עובדי איקאה מצטרפים למאבק נגד סגירת 'איקאה אשתאול'

    ועד עובדי איקאה וההסתדרות הלאומית מצטרפים למאבק 'איקאה אשתאול': "אסור שמאות עובדים ישמשו בני ערובה של המערכת"

    איקאה אשתאול צילום: צילום: יונתן סינדל / Flash90
    22:48
    16.04.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל במסר מיוחד על הלילה הניסי במוצאי שבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בית המשפט המחוזי בירושלים קיבל את בקשת ועד עובדי איקאה וההסתדרות הלאומית וצירף אותם להליך שפתחה מדינת ישראל שיוביל לסגירת איקאה אשתאול ושליחת 300 עובדים הביתה.

    בפנייתם לבית המשפט קראו העובדים: "יישום החלטת צו ארעי שניתן ב-4.6.2020 יביא באופן מיידי לפיטורי כלל עובדי איקאה אשתאול ולהעדר היכולת של איקאה להמשיך ולהפעיל את הסניף".

    העובדים הוסיפו ואמרו כי "סגירת סניף אשתאול תוביל לפגיעה אנושה ב-300 משפחות במעגל הראשון ועוד אלפי משפחות במעגל השני, משפחות המקבלות פרנסה ותעסוקה. הוספת מאות משפחות מאזור אשתאול אל תוך מעגל האבטלה – והכל לאחר שלמיטב הבנתנו התקבל אישורה של ועדת הערר לפתיחת הסניף התקבל כאמור טופס 4 ממדינת ישראל, התקבל רישיון עסק, ועובדים שהמתינו חודשים רבים בבית התחילו לעבוד בחברה".

    בהסתדרות הלאומית מדגישים כי קיימת חשיבות בהפעלת סניף זה דווקא באזור גיאוגרפי זה ודווקא בעת זו בשעה שמאות אלפי עובדים מנסים להיאחז בציפורניים ולהיחלץ ממשבר הקורונה. "כאן המקום להבהיר כי נציגות העובדים איננה בקיאה בטיעונים המשפטיים העוסקים בתכנון ובנייה".

    עידן מעוז, יו"ר ועד העובדים, הופיע בפני חברי ועדת הערר, דיבר מדם ליבו והבהיר בצורה ברורה: "אני מדבר מדם ליבי, בשמם של העובדים שלא יכולים לדבר, אבל אני כאן במיוחד רק בשביל זה בעצם, להבהיר את הנקודה הזאת. אני חושב שמדינת ישראל עברה בשנים האחרונות, ב-70 השנים האחרונות הרבה הרבה משברים. האם בשל ההליך הבירוקרטי אנחנו נצטרך להסתכל ל-300 משפחות ולהגיד להם שבגלל הליך בירוקרטי הם מאבדים את פרנסתם בתקופה כזו קריטית? אני מבקש בכל לשון של בקשה שייקחו את זה בחשבון, אני חושב שהדבר שהכי משמעותי, אם אנחנו מדברים על משהו טרגי, זה בדיוק זה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אנא בבקשה גם אני מתחננת תשאירו את המקום המדהים הזה, כתושבת בית שמש זועקת לא לפגוע בסניף הזה, מה אתם רוצים שניסע עד לראשון לציון ? אנא בבקשה !!!!