קריאה לגרמניה: "הפסיקו לממן את הארגונים המגנים על מחבלים"

    שלמה ריזל 1 Comment on קריאה לגרמניה: "הפסיקו לממן את הארגונים המגנים על מחבלים"

    סרטון בגרמנית של המשפחות השכולות לקראת ביקור שר החוץ: "גרמניה מממנת ארגוני תעמולה ישראלים המכשירים את רצח היהודי הבא"

    שר החוץ הגרמני הייקו מאס צילום: צילום: יונתן סינדל / Flash90     
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות יחד עם תנועת "אם תרצו" הפיצו הבוקר (רביעי) סרטון בגרמנית הפונה לשר החוץ הגרמני המגיע לביקור בזק במטרה למנוע את החלת הריבונות הישראלית. בקשת הארגונים משר החוץ הגרמני היא שממשלתו תפסיק לממן ארגוני דה-לגיטימציה ישראליים המגנים על מחבלים ובני משפחותיהם בבתי משפט, פוגעים בריבונותה של מדינת ישראל ומכפישים את חיילי צה"ל.

    בסרטון שהופץ בגרמנית ומטרתו לעבוד על דעת הקהל בגרמניה, פנו המשפחות השכולות לעם הגרמני ותהו האם הם יודעים שכספי המיסים שלהם לא תורמים לשלום בין הישראלים לפלסטינים אלא מגיעים לארגונים שרק מחריפים את הקונפליקט ואת שפיכות דמם של היהודים.

    על פי נתוני אגף המחקר של תנועת "אם תרצו", בין השנים 2012-2019 ממשלת גרמניה שילמה 70,605,384 שקלים לארגוני דה-לגיטימציה קשים המתפרנסים מהסכסוך, פוגעים בחיילי צה"ל ומממנים בין השאר הגנה משפטית בבתי משפט למחבלים שרצחו ישראליים.

    נוסף על כך, לקראת פגישת שר החוץ אשכנזי עם מקבילו הגרמני היום, צפויה מחאה של המשפחות השכולות חברות פורום "בוחרים בחיים", פורום נכי צה"ל למען ביטחון ישראל ותנועת אם תרצו מחוץ למשרד החוץ.

    הרצל ומירב חג'אג' הוריה של סגן שיר מראשי פורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות אשר הובילו יחד עם תנועת "אם תרצו" את המכתב לשר הגרמני: "אנו המשפחות השכולות פוגשים את עורכי הדין של המוקד להגנת הפרט הממומנים ע"י גרמניה בבתי המשפט הישראליים כאשר אנו מבקשים להרוס את בתי המחבלים שרצחו את ילדינו. כך ממשלת גרמניה מונעת הרתעה אפקטיבית שמונעת את הפיגוע הבא. הגיע הזמן שלאחר 70 שנה מאז השואה גרמניה תפסיק לממן פה את רצח היהודים הבא. היא מסייעת דה פקטו לרצח יהודים גם בימים אלה. אנו קוראים לשר החוץ אשכנזי לבקש הבהרות ממקבילו הגרמני. תמו הימים בהם יהודים נשחטים".

    מתן פלג, יו"ר תנועת "אם תרצו" שמובילה את המאבק במעורבות הממשלות הזרות בנעשה בישראל אמר: "ממשלת גרמניה חצתה את הגבול הלגיטימי המתקיים בין מדינות דמוקרטיות ועל ראש ממשלת ישראל להעמידה במקום. לא רק שגרמניה מממנת ארגוני שמאל קיצוני ישראליים במיליוני אירו בשנה, כולל ארגונים המגנים על מחבלים וארגונים הפועלים בעולם נגד המדינה, כעת ארגוני התעמולה שהיא מממנת בתוכנו, גם מובילים את המאבק הפוליטי נגד החלת הריבונות הישראלית בשטחי יו"ש ובקעת הירדן. מדובר בחתרנות מדינית מובהקת ואסור לשום מדינה מתוקנת לקבל כזה דבר. מדינת ישראל אינה רפובליקת בננות. היא אחת המדינות הנאורות, החופשיות והדמוקרטיות ביותר בעולם היום ועל ממשלת גרמניה לכבד זאת".

    צילום: צילום: יונתן סינדל / Flash90     

    צילום סרטון: תנועת "אם תרצו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      היו נאצים ונשארו נאצים הלכה עישיו שונא ליעקב