פרץ לשר הנדל: "העבר את משרדך לבירה"; הנדל: "הוא שם מאז קום המדינה"

    ישראל רובין 2 Comment on פרץ לשר הנדל: "העבר את משרדך לבירה"; הנדל: "הוא שם מאז קום המדינה"

    השר לירושלים ומורשת פנה לשר התקשורת ולשרה לנושאים אסטרטגיים בדרישה להעביר את משרדיהם לירושלים | השר הנדל השיב: "אתה מוזמן ללשכתי ברחוב יפו 23 בירושלים. שם ממוקם משרד התקשורת עוד מימי קום המדינה" | פרץ בתגובה: כפי שציינתי במכתבי, כוונתי היא ל"כל יחידות משרדך"

    פרץ והנדל צילום: פרץ: Yonatan Sindel/Flash90 | הנדל: Flash90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לענייני ירושלים ומורשת, הרב רפי פרץ פנה היום (שלישי) לשר התקשורת יועז הנדל ולשרה לנושאים אסטרטגיים אורית פרקש-הכהן, בבקשה להעביר את משרדיהם לעיר הבירה.

    בהודעה שהוציא על כך לתקשורת כתב פרץ: "פניתי היום לחבריי בממשלת ישראל, השרים הנדל ופרקש-הכהן להעביר את משרדיהם לירושלים. מהיכרותי עם יועז ועם אורית, אני בטוח שירושלים כעיר הבירה הנצחית של עם ישראל חשובה להם ולכן אין מהלך חשוב יותר מהעברת המשרדים שלהם לירושלים. זה נכון וזה מה שצריך לעשות".

    שר התקשורת, ח"כ יועז הנדל הגיב לפנייתו של הרב רפי פרץ וכתב כי משרדו שוכן בירושלים מאז קום המדינה: ‫"הרב רפי שלום. שווה לברר. מוזמן ללשכתי ברחוב יפו 23, ירושלים. ליד חומות העיר העתיקה, שם ממוקם משרד התקשורת עוד מימי קום המדינה. גם לגבי המחלקות שעדיין פועלות בת"א, כבר סוכמה העברתן לירושלים מול מנהל הדיור הממשלתי", כתב הנדל.

    פרץ הגיב לדבריו והציג לציבור את המכתב ששלח להנדל, תוך מתן דגש על הקטע במכתב בו צוין כי "בשנים האחרונות נעשו ניסיונות להעברת יחידות של משרד התקשורת מתל אביב לירושלים, אולם אלה טרם צלחו", כתב פרץ והמשיך "סבורני, כי החודשים האחרונים בהם מתמודד העולם כולו עם משבר גלובלי המחייב ריחוק חברתי, הוכיחו לכולנו כי ניתן לנהל, לפעול ולהתקדם, גם ללא סמיכות פיזית והתקופה בה אנו חיים מאפשרת פלאים טכנולוגיים המקלים עלינו ליצור קשר גם ממרחק".

    לפיכך, כתב השר הרב פרץ לשר התקשורת: "אודה לך אם תפעל למקם את כל יחידות משרדך בירושלים לצד מוסדות השלטון המרכזיים של ישראל".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מר פרץ עכשיו שומעים אותך ? שב בשקט ותנסה להמיר את הכשלון שלך בעיסוק אחר שתוק לנצח