טוקר בודק: האם אברימי רוט משנה כיוון? האזינו ל"חסד שבחסד"

    דוד קליגר No Comments on טוקר בודק: האם אברימי רוט משנה כיוון? האזינו ל"חסד שבחסד"

    כשתקשיבו ל"חסד שבחסד" לראשונה יקשה עליכם להאמין שאברימי רוט מבצע אותו, בתוכנית 'זמן אוויר' שוחח איתו מנחם טוקר וזה חשף באזניו את הסיפור המרגש העומד מאחורי השיר ועל ההפקה כולה • האזינו לראיון ולשיר

    20:40
    23.04.24
    אתר קול חי No Comments on לוחם צה"ל נפל בצפון הרצועה; שיגורים לצפון ולדרום | חדשות החג

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: חיים טויטו

    "זה היה בא' חול המועד פסח תשס"ז, ספירת חסד שבחסד, קיבלנו את המתנה הגדולה ביותר: ילדינו היקרים ארי ושירה הגיעו לעולם לאחר למעלה מ-11 שנות ציפיה. 11 שנים של תפילות שלנו, של המשפחה, חברים, ידידים ומכרים נענו ביום חסד שבחסד. לא היה קץ לאושר שלנו. הרגשנו שהקב"ה עשה איתנו לא רק חסד, אלא חסד שבחסד" – מספר הזמר אברימי רוט למנחם טוקר בתוכנית 'זמן אוויר' – "13 שנים חלפו מאז, 13 שנים של הודיה על העבר ותפילות ובקשות על העתיד, 13 שנים של שמחה ששיאם הגיע ביום חסד שבחסד תש"פ, יום הבר מצוה של בנינו בכורנו ארי הי"ו".

    רוט מספר כי באחד הימים נסע עם המלחין האגדי יוסי גרין לאחת ההפקות וסיפר לו לתומו על ההכנות לבר מצווה, גרין שאל מתי היא ואז אמר לו אברימי 'בחסד שבחסד', רוט מספר שבסיום הנסיעה מב"ב לירושלים השיר היה מוכן ומולחן.

    "התכנון היה לשמוח 'ברוב עם הדרת מלך' כיאה וכראוי ולקיים "בתוך רבים אהללנו".- ממשיך ומספר רוט – "אך רבות מחשבות בלב איש ועצת ה' היא תקום, והנה הקורונה הפציעה לה כאומרת לנו, תקיימו רק את תחילתו של הפסוק "אודה השם מאד בפי" את ההמשך "ובתוך רבים אהללנו" נשמור להמשך, הודינו על העבר, אנו מודים על ההווה ומתפללים ומבקשים על העתיד, על חסד שבחסד שבכל רגע ובעיקר בהגיע בנינו היקר לעול תורה ומצוות".

    לסיום מצטט אברימי את גרין שאמר לו "לפעמים מותר בקריירה להוציא שיר שכזה", ומספר על חווויות העבודה על העיבוד וההפקה מוזיקלית עם אלי קליין ואיצי ברי.

    האזינו לראיון וצפו בקליפ המילים:

    קרדיטים:
    לחן: יוסי גרין
    עיבוד והפקה: אלי קליין & איצי ברי
    גרפיקה: צ'יק צ'אק
    עריכה: ד.זיסמן

    צילום: חיים טויטו



    0 תגובות