קאהן מספר בתדהמה: "המדינה מצפצפת על הנחיות משרד הבריאות"

    ישראל רובין 8 Comment on קאהן מספר בתדהמה: "המדינה מצפצפת על הנחיות משרד הבריאות"

    מנהל התוכניות של "קול חי", בצלאל קאהן שנאלץ להגיע אמש לקורס נהיגה מונעת, מספר לתדהמתו כי עם הגיעו למקום גילה חוסר ציות מוחלט להנחיות משרד הבריאות: "בתוך כיתה של 6/6 מטר נדחסים 25-30 בני אדם בוגרים, שמשתתפים בקורס מטעם המדינה"

    16:59
    25.04.24
    אבי יעקב No Comments on רבנים, שרים ואישי ציבור בברכת כהנים בכותל המערבי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בחודשים האחרונים, ברקע ההתמודדות העולמית עם נגיף הקורונה, קבעה מדינת ישראל כללים והנחיות לכלל הציבור כיצד להישמר מנגיף הקורונה. אולם, באופן אבסורדי לחלוטין, נדמה כי דווקא מדינת ישראל, שקבעה את הכללים כאמור – לא מיישמת אותן ולא פועלת על פיהן.

    כך מספר לנו מנהל התכניות של "קול חי", בצלאל קאהן, שנאלץ להגיע אמש לקורס ריענון נהיגה, שהוא, מיותר לציין מטעם משרד התחבורה, ולתדהמתו גילה שבמקום הקורס, – השמירה על הכללים אינה עומדת אפילו לא בגדר המלצה.

    "מדינת ישראל מחייבת אותנו, ובצדק גמור, את כל הריחוקים האפשריים בכדי שלא להידבק בקורונה, תוך שימוש בהטלת קנסות על מי שלא נשמר על הכללים ובעצם מסכן את הציבור, אבל היא עצמה מצפצפת עליהם", מאשים קאהן.

    "אתמול", מספר קאהן "נאלצתי, בעוונותי הרבים להשתתף בקורס מטעם המדינה, קורס נהיגה מונעת. אני מגיע למבנה של בית ספר, נכנס לכיתה ולתדהמתי, בתוך הכיתה יושבים, או יותר נכון נדחסים משהו כמו 25 או 30 בני אדם בוגרים, ושימו לב: בתוך כיתה של 6 על 6 מטר", בערך מטר לבן אדם", מספר קאהן בתדהמה.

    קאהן קובל על כך שהמדינה אוכפת את הכללים בחומרה כשמדובר בבתי כנסת, חתונות ומקומות אחרים כשמנגד, ידה האחרת אינה נשמעת לחוק: "אחר כך המדינה תבוא ותגיד לנו שלבתי כנסת מותר עד 70 בני אדם, אולמות שמחה עדיין אסור בכלל ואף השוטרים לא היססו עד לפני מספר שבועות לפשוט על בתי כנסת שלא נשמעו להנחיות. אבל מתברר", ממשיך קאהן "שלמדינה מותר, המדינה מצפצפת על הכללים שלה עצמה, ובעצם, אם מישהו מחפש אשמים לגל התחלואה החדש שצץ, הנה האשם: המדינה היא זו שאחראית על כך והיא זו שמובילה אותנו לגל תחלואה נוסף שאנחנו בעיצומו".

    "פשוט מקומם ולא מובן איך המדינה יכולה מצד אחד לחייב אותנו ובצדק לשמור על הכללים ומצד שני לצפצף עליהם בעצמה", מסכם קאהן.

    שרת התחבורה מירי רגב התעלמה מפניות קול חי בעניין וסירבה להגיב. סגן שר התחבורה, אורי מקלב מדגל התורה השיב לקול חי כי יטפל בעניין.



    8 תגובות

    מיין תגובות
    1. 8

      מה אתה מתרגש?
      בכנסת לא עושים את מה שהם אומרים לנו לעשות.
      אתה תמים או טיפש? הרי הכל זה בלוף אחד גדול.

      1. כניראה אתה טיפש!אני מכיר אותו הוא בן אדם מאד מוצלח ומוקובל!…

    2. 6

      בא תהיה הגיוני בצלאל קאהן איש יקר מאוד ולא טיפש אני לא מבין מה הדיבור הזה ולגבי מה שעושים בכנסת אני איתך

    3. 5

      אין
      על השדרנים של קול חי

    4. 4

      יודעים לדבר במקום הנכון ואת הדבר הנכון

    5. 3

      וטוב שאין כי אם היה.

    6. 2

      השדרנים של קול חי פשוט עושים את הדבר הנכון בזמן הנכון כי אם לא הם יעלו את זה לכותרות אז מי כן וחמור אם לא יעלו הם מונעים,,,,, כל הכבוד על העלת הנושא