סערת הכשרות: בעלי "פלאפל התאומים" בעימות מול מנכ"ל משרד הדתות

    אסתי פלד No Comments on סערת הכשרות: בעלי "פלאפל התאומים" בעימות מול מנכ"ל משרד הדתות

    הבעלים של "פלאפל התאומים" התעמת עם מנכ"ל משרד הדתות עודד פלוס ב'מהדורה המרכזית' על רקע הסרת הכשרות מחנותו דבר שהוביל לסערה תקשורתית כנגד הרבנות. פלוס: "לא כופים השגחה על אף עסק. הציבור חייב להיות מודע שהכשרות הוסרה"

    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שי הבעלים של "פלאפל התאומים" מגבעתיים שעלה לכותרות לאחרונה על רקע הסרת הכשרות מהדוכן לאחר 42 שנות כשרות, הרבנות בתגובה פרסמהעל 'הסרת הכשרות' כמקובל בכל העיר והדבר גרם לכעס רב מצד בעל העסק שיצא לתקשורת כנגד הרבנות. שי הבעלים של הפלאפל, ומנכ"ל משרד הדתות עוד פלוס התראיין ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן.

    בפתח הריאיון סיפר שי, "הסיפור הוא פשוט, עשינו צמצומים בעסק אחד מהם היה הרבנות. הרבנות לקחה את זה בצעד קיצוני ופרסמה מודעות נגדינו שנראים כמו מודעות אבל. ולאור כך הפסקנו את הכשרות".

    שי הוסיף כי "היינו 42 שנה ברצף עם הרבנות אני חושב שהיה אפשר לבוא עם דרך מכבדת יותר. אני חושב שכן היה צריך להתחשב בנו זה לא הולך ברגל 42 שנים. יש לי אבא שקם כל בוקר ב-6 בבוקר עד 10 בלילה כל יום. אני הייתי מצפה שישאירו לי את הכשרות ויגידו לי מה המחיר שאני כן יכול לשלם".

    מנכ"ל משרד הדתות עודד פלוס: "אנחנו לא כופים על אף עסק לקבל כשרות. הסיפור של המודעה הוא צורך שלנו. ברגע שאין משגיח כשרות, אנחנו צריכים ליידע את הציבור מכיוון שידעתם שעד היום הייתה השגחה בחנות וכרגע זה הופסק הציבור צריך להיות מודע לזה. ככל שהעסק הוא יותר זמן הוא מתקבע בתודעה ככשר אנחנו חייבים להתריע".



    0 תגובות