הפגנת דגלי פלסטין בת"א: עימות בין מוסי רז למיכאל בן ארי

    אסתי פלד 4 Comment on הפגנת דגלי פלסטין בת"א: עימות בין מוסי רז למיכאל בן ארי

    מיכאל בן ארי: "דגלי פלסטין שהונפו ע"י ערביי ישראל מבטא את רצונם בהשמדת ישראל" | מוסי רז: "שיתוף הפעולה היהודי-ערבי הוא אסטרטגי לעתיד המדינה"

    ההפגנה אמש צילום: פלאש90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש90

    לאחר הפגנת השמאל הקיצוני יחד עם נציגים ערבים אמש בכיכר מלכי ישראל, במהלכה הונפו דגלי פלסטין ושלטים כנגד הקמת מדינת ישראל דבר שגרם לסערה פוליטית גדולה בישראל, הערב (ראשון) התעמתו ב'מהדורה המרכזית' חבר הכנסת לשעבר מיכאל בן ארי ואיש מרצ מוסי רז סביב שאיפת ערביי ישראל ועתיד השמאל.

    מוסי רז: "יש הרבה מטרות בהפגנה, מטרה ראשית להפגין כנגד הסיפוח. מטרה משנית היא לגבש את כוחות האופוזיציה היהודים-ערבים מתוך אסטרטגיה ששיתוף פעולה שכזה הוא עתידה של המדינה ועתיד השמאל. המטרות הושגו. הסיפוח לא ייעצר אבל נתניהו יודע שהסיפוח הוא בעייתי לישראל".

    עוד הוסיף רז: "מאז 82 תמיד היה אדם שהגיע עם דגל פלסטין אבל התקשורת מתמקדת רק בזה".

    מיכאל בן ארי: "הדגלים שהונפו ע"י ערביי ישראל הם באים לבטא את רצונם בהשמדת ישראל והקמת מדינת פלסטין. הם רואים אותנו כובשים הם מדברים על חיפה, יפו, אשקלון על זה הם חולמים. אותו נציג בחיפה הוא תומך של חיזבאללה. הם טוענים שהנגב הוא בדואי בכלל. מבחינתם זה או פלסטין או ישראל אין באמצע".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      חבל שהצד השני בעימות הוא מיכאל בן ארי, שהוא יהודי יקר. אבל הרושם הוא שהויכוח הוא כאילו בין השמאל לימין הקיצוני. הצד השני האמיתי בויכוח, הוא רוב מוחלט של יהודי ישראל ויהודי העולם, ובעצם כל אדם שפוי בעולם. אנו מנסים ללמד זכות על המפגינים, שהם נאיביים ביותר, ובאמת מאמינים כשהם מדברים על שיתוף פעולה שהוא "עתידה של ארץ ישראל" (השאלה כמובן איזה עתיד!). החשש הוא שמאחורי התמימות של אנשים מסויימים עומדים גופים שאינם תמימים כלל וכלל
      [בזמנו, במלחמת וייטנאם, היתה תנועה רחבה בארה"ב נגד פעולות האמריקאים שם, תנועה שהציגה עצמה כדואגת לזכויות אדם, לאחר שנים התברר שמאחוריהם עמדו גופים סובייטים בעלי ענין להחליש את האמריקאים. כך זה בכל מקום!]

    2. 3

      מיכאל בן ארי איש צדיק!!!

    3. 2

      עסקת המאה סכנה איומה ליהודים!!! ת-ת-ע-ר-ר-ו ! ! !
      מדינה טרור פלסטינאית בארץ ישראל! + מוסרים 70% אחוז מיו"ש עוברים לערבים! + חילוק ירושלים! + ישובים כמובלעות! + בירת פלסטין בירושלים!
      הצילו תתעוררו ! ! !
      אסור לדבר אפילו על מסירת שטחים!

    4. 1

      ארץ ישראל של היהודים!
      מוסי רז תתבייש!