שרת ההתיישבות קיימה סיור בשומרון עם ראש המועצה דגן

    איתי גדסי No Comments on שרת ההתיישבות קיימה סיור בשומרון עם ראש המועצה דגן

    שרת ההתיישבות ציפי חוטובלי קיימה בסוף השבוע סיור עבודה ראשון בשומרון ונפגשה עם ראש המועצה יוסי דגן. דגן: "לא ניתן שבמפה יהיו ישובים מבודדים". חוטובלי: "אנו ניצבים בפני הזדמנות היסטורית שאסור להחמיץ, אך אנו קשובים לראשי ההתיישבות"

    יוסי דגן צילום: פלאש 90
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בסוף השבוע קיימה חברת צוות המיפוי שרת ההתיישבות ח"כ ציפי חוטובלי סיור עבודה ראשון בהתיישבות – בשומרון וכן פגישה מקצועית עם ראש המועצה האזורית שומרון. השניים דנו בין השאר בהחלת הריבונות הקרבה והשלכותיה. דגן הציג בפני השרה את המפה ואת החששות של ההתיישבות.

    שרת ההתיישבות חוטובלי: "משרד התיישבות הוקם בצומת דרכים היסטורי. לפנינו הזדמנות להחלת ריבונות על כל היישובים ביהודה ושומרון, ותפקידנו לדאוג שהמהלך יחזק את כל היישובים, ללא הבחנה בין היישובים המבודדים לאלה שלא. שרטוט המפות נמצא עדיין בתהליך עבודה ואנו נפעל להשגת התוצאה שתחזק את ההתיישבות בכל חלקי הארץ".

    ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הביע תמיכה בדבריה ואמר: "אני מאוד מודאג. אנחנו נמצאים בצומת שיכול להביא לתוצאה מצויינת ומהלך היסטורי של ריבונות. אנחנו נמצאים בצומת שיכול להביא להקמתה של מדינת טרור בלב הארץ, שעלול להביא למפת נסיגה, מפת עקירת ישובים והמפתח הוא קודם כל שיהיה ברור, שממשלת ישראל לא מקימה מדינת טרור בלב הארץ, והדבר השני, המשמעותי והחשוב: כל הישובים ביהודה ושומרון הם מקשה אחת. אין סוג א' וסוג ב', אין גושים ומבודדים, זו סכנה בטחונית מיידית לעשרות אלפי אזרחים".

    "ראינו מה קרה בנצרים, בגוש קטיף", הוסיף דגן וזו סכנה ברורה לעקירת ישובים בעוד מספר שנים. לכן אנחנו נעמוד כחומה בצורה בנושא הזה. אנחנו מודים לך על השותפות שלך, צריך שתהיה מטרה ברורה ראש הממשלה יש לו תוכניות, אנחנו לא חייבים להסכים לכל התוכניות שלו. אני לא מוכן לוותר על סנטימטר, אבל עם כל התוכניות שראש הממשלה עושה, אין מצב שאנחנו נמנעים מהיכולת להגיע למליון תושבים כאן, אין מצב שאנחנו נגיע למצב של ישובים מבודדים".



    0 תגובות