סכסוך עבודה בבורסה לניירות ערך

    צבי טסלר No Comments on סכסוך עבודה בבורסה לניירות ערך

    עיצומים בבורסה: בהוראת ההסתדרות – העובדים יגיעו לבורסה היום בשעה 11:00. המסחר יפתח באיחור של שעתיים | יו"ר הוועד: "בשיא המשבר הכלכלי המנכ"ל קיבל בונוס של 678 אלף שקלים, כשמנגד הוא מנהל מדיניות מזלזלת בזכותם של העובדים ליהנות מפירות עמלם; הסבלנות והאיפוק שלנו ושל ההסתדרות מפורשים על ידי המנכ"ל באופן שגוי לחלוטין"

    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות החלטת ההנהלה לפרוש מהגישור שהתקיים בין הועד להנהלה, החליטה ההסתדרות להפעיל את סכסוך העבודה בבורסה בגין בונוס 2017 (סכסוך שהוכרז במאי 2019) ולנקוט בצעדים החל מהיום.

    הצעד הראשון בעיצומים:
    • כלל עובדי הבורסה יגיעו היום (ראשון) למקום העבודה בשעה 11:00 בבוקר.
    • עם ההגעה לעבודה, יתכנסו העובדים לאסיפה יחד עם נציגי ההסתדרות ובסיומה יחזרו כל העובדים לעבודתם.

    בדיון שהתקיים בבית הדין הארצי לעבודה, בערעור שהגישה הבורסה על דחיית תביעתה לביטול סכסוך העבודה, המליץ בית הדין הארצי לעבודה להעביר את כל חילוקי הדעות בין הצדדים לגישור בפני מר יובל רכלבסקי. לדברי העובדים, הנהלת הבורסה ניסתה פעם אחר פעם לחמוק מהגישור עד להודעתה בתחילת שבוע שעבר על הפסקת תהליך הגישור.

    לדברי ועד העובדים, למרות המחלוקות הרבות בין הצדדים, העיצומים כעת מתמקדים בתביעת הבונוס לעובדים על שנת 2017.

    יו"ר הוועד, לארי שיפמן: "ברור כעת כי הסבלנות הרבה שגילתה ההסתדרות בהימנעותה מנקיטת צעדים ארגוניים בכל סכסוכי העבודה שהוכרזו מאז ספטמבר 2018 והאחריות והאיפוק שגילו הוועד והעובדים – כל אלו מפורשים ע"י המנכ"ל באופן שגוי לחלוטין, כדיבורים בעלמא. רק לאחרונה, בשיא המשבר הכלכלי, קיבל המנכ"ל בונוס בגובה 678,000 ש"ח. ומנגד, המנכ"ל ממשיך במדיניות המביעה זלזול בזכותם של 250 עובדי הבורסה ליהנות מפירות עבודתם".

    לדבריו "אם המנכ"ל חושב כי שינוי מבנה הבורסה פירושו צבירת רווחים, אופציות, מענקים והלוואות עומדות, לו ולחברי ההנהלה, על חשבון גרגירים שהוא מפזר, ברוב חסדו, לציפורים בכלוב – הוא טועה".



    0 תגובות