פתח מילוט: נתניהו יוכל לפזר את הכנסת מבלי שגנץ יקבל את ראשות הממשלה

    איתי גדסי 17 Comment on פתח מילוט: נתניהו יוכל לפזר את הכנסת מבלי שגנץ יקבל את ראשות הממשלה

    לאור המתיחות בין הליכוד לכחול לבן על רקע תקציב המדינה, מתברר, כי ראש הממשלה יוכל לפזר את הכנסת לאחר החלת הריבונות ולא לתת לשר הביטחון את ראשות הממשלה

    ראש הממשלה וראש הממשלה החליפי בכנסת צילום: עדינה ולמן דוברות הכנסת
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע  סוגיית העברת התקציב השנתי לאחר שיתוק של שנה בכלל מערכות המדינה, המתיחות בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ גוברת סביב התקציב והעדפות של כל מפלגה וחרב הקיצוצים הנדרשת בשל מגיפת הקורונה בכלל משרדי הממשלה.

    הוויכוח היסודי הוא האם להעביר תקציב חד שנתי לאור משבר הקורונה וההתפחויות הדרמטיות שייתכן ויהיו בחורף הבא, דורושות תקציב שונה לכל שנה, כך גם דורש נגיד בנק ישראל אמיר ירון. אך כאן מסתתרת לה דרה פוליטית ענקית.

    במידה ולא יעבור תקציב דו שנתי, בעוד כ-9 חודשים יהיה פתח להפיל את הממשלה על אי העברת תקציב ב- 31.3.21 ולאחריו מדינת ישראל תלך לבחירות, החידוש הוא כי שישראל תלך לבחירות על אי העברת תקציב, נתניהו ימשיך לכהן כראש ממשלה והמשרד לא תעבור אוטומטית לבני גנץ, כך על פי העיתונאי עמית סגל.

    במערכת הפוליטית כולם מבינים כי הסכמתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו להקמת ממשלת האחדות/שיתוק כפי שמכנים בימין, הוא רק בגלל החלת הריבונות שצפויה לצאת לדרך כבר ביולי ועליה התחייבה כחול לבן. אחר אירוע ההיסטורי של החלת הריבונות הכל פתוח.



    17 תגובות

    מיין תגובות
    1. 17

      בסהכ זו מלחמת הפחדות מטעם הליכוד לכחול לבן.ביבי יודע שהוא יכול להתמודד עם תוכנית הסיפוח רק בעזרת כחול לבן.בלעדיהם אין לו סיכוי…אפילו ימינה יודעים שבלי אישורם ושיתוף הפעולה שלהם זה לא שווה כלום.

      1. משעשע שנותנים לביבי כוחות על אנושיים
        שהעם רעב ורק ביבי רוצה בחירות העם יוציא כסף על בחירות מיותרות במקום על לחיות?

    2. 16

      אדוני מר בני גנץ אתה לא תהיה ראש ממשלת ישראל

    3. 15

      תעשה את זה נתניהו !!!!! אל תפחד ! כולנו איתך !!! תפזר את הכנסת ואת הממשלה השמאלנית הארורה הזאת ולך לבחירות שלאחריהן נקים ממשלת ימין לאומית אמיתית ונתחיל בטיהור של כל שונאיך הארורים והבזויים.

      1. אתה אדם רע לאנשים כמוך אין מקום בעם ישראל במקום אחדות אתה מוביל למלחמת אזרחים

    4. 14

      הלוואי רק על השקר ששיקרת לאזרחישראל רק בכדי שיתמכו בך התפוח לא נופל רחוק מהעץ ככה זה רב עסקים בישראל ככה הממשלה ולכן אין הבדל בין יהודים לקתולים

    5. 13

      מעניין כמה מס צריך גנץ לשלם על שיפוץ ביתו הפרטי ואם פרקליטות מיסוי וכלכלה תטפל בזה

    6. 12

      מקום המדינה לא הוטל קנס על ראש ממשלה כי…. אף ראש ממשלה לא חושב כי המדינה נועדה לשרת אותו!!! בניגוד לקיסר מיליקובסקי אשר איבד את הארנק וגם לא מחפש אותו ולא בוחל בשום מהלך כדי לעשות לביתו על חשבון הקופה הציבורית! אם זה גניבת רהיטי גינה או שהמדינה תשלם עבור אחזקת אבא של הקיסרית ועד עמלה על צוללות למצרים כעת הוא רוצה שהמדינה תשפץ על ביתו הפרטי, כמו שאף אידיוט לא שילם על כותרות מחמיאות בתקשורת מיליארדים מהכיס הציבורי!

      1. הכפשות ללא כל בסיס. לשון הרע

    7. 11

      רכב משוריין למ"מ ראש ממשלה,מינוי נגד רצון בוחריו. וגם סוללת מאבטחים נגד רצון הבוחר

    8. 10

      ההתבטאויות, כוון המחשבה, המאמצים, ומשאת נפשכם הינה להפיל את הממשלה וללכת לבחירות.
      לא יעזור לכם

    9. 9

      ביבי עיוות את שכלכם.
      כבר לא מחפשים כיבוד הסכמים וכו'.
      אלא את הפרצות הנכלוליות.

    10. 8

      משעשע
      נראה את ביבי מפזר כסף לבחירות שהעם רעב

    11. 7

      לכל המתלהבים מהסיפוח. היה לא תהיה. תוכנית טראמפ מבוססת על חוק שימור השטח. הרשות הפלשתינית תקבל שטח חליפי במדינת ישראל על כל שטח שהיא תוותר בגדה. לפי חוק שהכנסת חוקקה בשנת 2014 נאסר על המדינה לוותר על שטח ריבוני שלה אלא בהסכמת 80 חברי כנסת או מישאל עם. נתניהו והליכוד חישקו את עצמם וזה יחזור אליהם עכשיו כבומרנג. הסיכוי שהסיפוח יעבור עד נובמבר הוא : אפס. אם נתניהו ינסה לשנות את החוק הוא יזמין את התערבות בג"ץ והיועץ המשפטי לממשלה.

    12. 6

      לעיתונאים בישראל או בכל העולם אין מעצורים. ולדעתי הן אחת מהתופעות הרעות בעולם (יחד עם החיוביות) כ"כ הרבה סבל עבר על העם הזה במשך 3 מערכות בחירות. עד שסוף סוף קם מנהיג אחד והוא גנץ והוכיח מנהיגות מצויינת ע"י שויתר על חבריו על בוחריו והחליט להציל את המדינה מתוהו ובוהו מוחלט אולי גרוע מזה. והנה קם עיתונאי . חכם ככל שיהיה שהוא מאנשי שלומנו ומפרסם את המצאתו הגאונית לאפשרות של מילוט ראה"מ. הזוי למה לפתוח פה לשטן בזכות קבלת פרסום עיתונאי. ואם חלילה יהיה מילוט. מה עם המדינה? תקבר? חלילה. יום טוב.

    13. 5

      מי ההזוי שחושב שהנוכל מבלפור יפרוש מרצונו