בשורה לילדים המיוחדים בירושלים: נחנכה משחקיה טיפולית ייעודית

    קלמן טלר 1 Comment on בשורה לילדים המיוחדים בירושלים: נחנכה משחקיה טיפולית ייעודית

    פתיחתה של המשחקיה, בימים אלה שאחרי משבר הקורונה מהווה נקודת אור לילדים המיוחדים ובני משפחותיהם. אחרי ששהו שבועות ארוכים בבתיהם ללא יכולת להתאוורר ולחלוץ עצמות

    צילום: Moshe Shai/Flash90
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במעמד רב רושם, נחנכה אמש בשכונת גוש 80 שבירושלים משחקיה מפוארת חדישה שמיועדת לרווחתם של ילדים מיוחדים. את המשחקיה הקים ארגון החסד 'בלב אחד' בראשות ר' דוד וויטמאן שפועל ומסייע לחולים, בעלי מוגבלויות וילדים מיוחדים לאורך כל השנה.

    פתיחת המשחקיה נערכה בהשתתפות בכירי ארגון 'בלב אחד', בני משפחות של הילדים המיוחדים שנתמכים על ידי הארגון וצוות המתנדבים המסורים של הארגון. במהלך האירוע, כובד ראש ישיבות תפארת ישראל הגאון הרב ישראל מאיר דרוק מרבני הארגון בקביעת מזוזה למשכן המרווח של המשחקיה החדשה.

    בדבריו התייחס הגרי"מ דרוק לפעילות העניפה של 'בלב אחד' שמסייע לילדים המיוחדים ועוזר להורים ובני המשפחות בכך שהם מוציאים את הילדים . "אתם עושים עבודת קודש" סיים הרב דרוק.

    פתיחתה של המשחקיה, בימים אלה שאחרי משבר הקורונה מהווה נקודת אור לילדים המיוחדים ובני משפחותיהם. אחרי ששהו שבועות ארוכים בבתיהם ללא יכולת להתאוורר ולחלוץ עצמות, כעת יוכלו המשפחות לשלוח את ילדיהם המיוחדים בליווי מתנדבים מארגון 'בלב אחד' שישמרו עליהם, ינעימו את זמנם וישחקו איתם בזמן שהוריהם מתפנים למטלות הבית ולשעות של מנוחה.

    המשחקיה החדשה, הינה חלק ממערך משחקיות שעומדות לקום בתקופה הקרובה בירושלים ובריכוזים חרדים ברחבי הארץ על ידי ארגון 'בלב אחד'. כמו בסנונית הראשונה בירושלים, גם שאר המשחקיות יהיו מצויידות בכל המשחקים והמתקנים בסטייל אמריקאי מפנק ויפעלו כרשת מרכזי יום ייעודים לילדים מוגבלים. במרכזי היום יוכלו הילדים ליהנות ממשחקיה עשירה ומגוונת, ממשחקי מחשב וקורסים מעשירים.

    כשהסתיים האירוע, התיישבו מנהלי הארגון יחד עם הגרי"מ דרוק מתלמידיו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א לבירור שאלות הלכתיות שקשורות לפעילות השוטפת של הארגון ובפרט שאלות הלכתיות שהתעוררו כעת בעקבות הפעילות בתקופת משבר הקורונה.

    לדברי ר' דוד וויטמאן: "אנחנו שמחים לברך על המוגמר ולציין את חנוכת המשחקיה הראשונה שתשרת את הילדים המיוחדים באזור ירושלים. הארגון יחד עם הצוותים המקצועיים והמתנדבים פועלים במלוא המרץ על מנת להפעיל גם את שאר מרכזי היום בהקדם וללא דחיות נוספות. אנו מודעים לכך שהמשפחות לילדים בכל רחבי הארץ ובריכוזים החרדים בפרט, זקוקים לפרוייקט הזה באופן מיידי".



    1 תגובות

    מיין תגובות