ירושלים: חנייה בעלות נמוכה ובחינם לשעתיים ראשונות בשישי

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on ירושלים: חנייה בעלות נמוכה ובחינם לשעתיים ראשונות בשישי

    חנייה בעלות נמוכה ובחינם לשעתיים ראשונות בשישי: עיריית ירושלים באמצעות חברת 'עדן' יוצאת בתכנית שמטרתה להקל על סוחרי השוק, בעלי העסקים והתושבים

    אילוסטרציה צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעיריית ירושלים השיקו חניון חדש במתחם שערי צדק הישן. בשלב הראשון יהיה החניון, שיכיל 92 מקומות, פתוח בשני ימי שישי הקרובים (5.6 וה-12.6). ובשלב השני, החל מיום ראשון ה-14.6, יהיה פתוח גם בשאר ימות השבוע. שעות הפתיחה: החל מ-7 בבוקר ועד ל-11 בלילה (בשישי עד לשעה לפני כניסת השבת).

    הבשורה הגדולה של החניון היא עלות החנייה בו – 10 שקלים לירושלמים בימי חול ובימי שישי שעתיים ראשונות חינם, לכל מי שיציג חשבוניות של קניות מעל ל-100 שקלים במתחם השוק.

    בנוסף, הוחלט לפתוח את חניון מנורה בז'ראר בכר לציבור בכל ימות השבוע (בין השעות 7:00 עד 23:00) בעלות של 6 שקלים לשעה. גם בחניון זה בימי שישי השעתיים הראשונות לחנייה יהיו בחינם לציבור הקונים בשוק מחנה יהודה, בהצגת חשבוניות על קניות במתחם השוק בסכום של מעל 100 שקלים. (שעות הפתיחה בשישי: משעה 7:00 בבוקר ועד שעה לפני כניסת השבת).

    ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "במסגרת התכנית לחיזוק העסקים באגריפס ובשוק מחנה יהודה החלטנו להקל על הקונים ולתת אופציה של שעתיים חניה חינם. אני קורא לכל תושבי ירושלים, בואו לחזק את העסקים הירושלמים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בשוק לא נותנים חשבוניות ולא קבלות ברוב רובם של הדוכנים כך שכל ההצעה הזו היא עבודה בעיניים