ראשי הרשויות החרדיות לשר דרעי: "מודים על הסיוע הגדול במשבר הקורונה"

    איתי גדסי No Comments on ראשי הרשויות החרדיות לשר דרעי: "מודים על הסיוע הגדול במשבר הקורונה"
    יו"ר שס אריה דרעי צילום: פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראשי רשויות חרדיות בראשות יו"ר פורום רשויות חרדיות וראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין הגיעו היום (חמישי) לפגישה עם שר הפנים, אריה דרעי, במשרד הפנים להודות לו על הסיוע הרב בימי משבר הקורונה.

    בפגישה השתתפו ראש העיר ביתר עילית מאיר רובנשטיין, ראש העיר בני ברק אברהם רובינשטיין, ראש העיר אלעד ישראל פרוש, ראש העיר מודיעין עילית יעקב גוטרמן, ראש מועצת רכסים דן כהן, ראש מועצת קרית יערים יצחק רביץ, ראש מועצת עמנואל אליהו גפני.

    ראש עיריית ביתר עילית, מאיר רובינשטיין: "השר דרעי נכנס לקו האש ועשה הכל לסייע לציבור החרדי במשבר הקשה שעבר עלינו. אתה שר הפנים וזה לא תפקידך אך התנדבת ולקחת על עצמך את המדינה הגדולה כדי לסייע ועשית זאת מעל ומעבר. זאת ההזדמנות להודות לך מכל הלב".

    ראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין: "בכל מקום שמעו אותי משבח את השר דרעי על המאמצים הגדולים שעשית למען בני ברק ושאר הערים. בני ברק עברה טראומה קשה, ולצערי השלטון המרכזי התנהל באופן רעוע, ללא שום חלוקת סמכויות ובלבול גדול. התקשורת עפו לנו על הראש. לשמחתי השר דרעי הבין מהר את המצב, נכנס לעניין והכל נראה אחרת. האלוף במיל׳ רוני נומה ויהודה אבידן, נרתמו לסייע".

    יעקב גוטרמן, ראש עיריית מודיעין עילית: "שר הפנים דרעי היה היחיד שתכלל את את כל העבודה, את עבודת כל המשרדים וידע את כל הנתונים. הצלחת לתאם בין כל הגורמים, צבא, מלל, משרד הבריאות ועוד. זה היה מעשה גדול".

    ראש עיריית אלעד, ישראל פורוש: "השר דרעי הוא השר היחיד שהתקשר אלינו מדי יום לבדוק מה קורה, לסייע ועשה הכל כדי לעזור בתקופה הקשה".

    שר הפנים, אריה דרעי: "אני רוצה להודות לכולכם על העבודה המסורה. עברנו תקופה קשה מאד ואני חייב לשבח את המסירות של כולכם ואת העבודה הקשה למען התושבים בתקופת המשבר הגדול שעברנו. הקורונה עדיין כאן. אנו מחוייבים להמשיך לנהוג על פי הכללים וההנחיות ולהקפיד להמשיך לשמור כדי שלא יהיו חלילה התפרצויות נוספות. הפעם כולנו הרבה יותר מיומנים ממה שהיה בתחילת המשבר. הוצאת החולים והבידוד הם דבר קריטי והם הערובה למאבק בהתפשטות הנגיף".



    0 תגובות