שר האוצר ונגיד בנק ישראל נועדו לפגישת עבודה ראשונה

    אבי יעקב No Comments on שר האוצר ונגיד בנק ישראל נועדו לפגישת עבודה ראשונה

    פגישת עבודה ראשונה התקיימה בין שר האוצר ישראל כ"ץ ונגיד בנק ישראל פרופ' אמיר ירון. כץ: "דנו במצב המשק הישראלי ובאתגרים העומדים בפנינו בעקבות השלכות משבר הקורונה"

    השר כ"ץ. נגיד הבנק פרופ' אמיר ירון צילום: ירון: הדס פרוש / Flash90 | כ"ץ : נועם רבקין פנטון /Flash90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר האוצר, ישראל כ"ץ, ונגיד בנק ישראל, פרופ' אמיר ירון נועדו היום (חמישי) לפגישת עבודה ראשונה בלשכתו של שר האוצר בירושלים. בפגישה דנו השניים במצב המשק הישראלי, בכלים השונים הנדרשים לתמיכה במשק בהתמודדות עם השלכות נגיף הקורונה ובצעדים הנדרשים להחזרת המשק לצמיחה ארוכת טווח.

    שר האוצר, ישראל כ"ץ אמר לאחר הפגישה: "נפגשתי היום עם נגיד בנק ישראל אמיר ירון והבעתי את הערכתי הרבה לתרומתו למשק הישראלי ובפרט בזמן משבר הקורונה. בפגישה דנו במצב המשק הישראלי ובאתגרים העומדים בפנינו בעקבות השלכות משבר הקורונה, בנוסף דיברנו על הכלים השונים ובצעדים הנדרשים להחזרת המשק והכלכלה לצמיחה. קיימת חשיבות רבה לעבודה המשותפת של בנק ישראל ומשרד האוצר. נמשיך לעבוד בשיתוף פעולה ולמצוא את הפתרונות הנכונים ביותר למשק הישראלי בעת הזו ולפעול כדי להביא את המשק והכלכלה הישראלית לצמיחה".

    נגיד בנק ישראל, אמיר ירון: "פגישתי היום עם השר היא המשך ישיר לעבודה המשותפת בינינו עד כה, שהחלה עוד בטרם כניסתו של השר לתפקיד. אני סמוך ובטוח שמערכת היחסים המקצועית הטובה בין בנק ישראל לבין משרד האוצר בכל הדרגים, תוסיף לתרום למשק הישראלי בהתמודדות עם משבר הקורונה ובתרומה לשגשוג הכלכלה הישראלית. ברצוני לנצל הזדמנות זו כדי לאחל פעם נוספת בהצלחה לשר כ"ץ. אני, כיועץ הכלכלי לממשלה, ובנק ישראל כולו, נעמיד לרשותו את כל משאבי הידע והניסיון של הבנק כדי לתמוך ולסייע לשר בתחומי המדיניות הכלכלית שהוא אמון עליהם".



    0 תגובות