נתניהו על קנס רשות המיסים: "מקום המדינה לא הוטל קנס כזה על אף ר"מ"

    איתי גדסי 4 Comment on נתניהו על קנס רשות המיסים: "מקום המדינה לא הוטל קנס כזה על אף ר"מ"

    לאחר הפרסומים כי ברשות המיסים דורשים להטיל מס בסך 600 אלף ש"ח, בגין מס על ההוצאות הפרטיות של ראה"מ, נתניהו הגיב בחריפות לדרישה: "בניגוד גמור לחוק"

    בנימין נתניהו צילום: פלאש 90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שאמש פורסם כי רשות המיסים לכאורה דורשת מראש הממשלה לשלם מס בסך 600 אלף ש"ח על הוצאותיו הפרטיות בביתו של נתניהו משנת 2013 עד 2018. למרות שבחוק מדינה מובהר כי ראש הממשלה לא ישלם מס על הוצאותיו הפרטיות, כפי שעוד בכירי מדינה נהנים מההטבה המדוברת לצד משכורת נמוכה שהם מקבלים מהמדינה.

    ראש הממשלה הגיב לפרסומים ואמר: "בעקבות עתירה של איש שמאל קיצוני נעשה ניסיון שערורייתי להטיל על ראש הממשלה נתניהו קנס חסר תקדים על הוצאות מעון ראש הממשלה מחוץ לירושלים, בניגוד גמור לחקיקת הכנסת ולהחלטות ועדת הכספים".

    לדברי נתניהו: "מאז קום המדינה לא הוטל קנס כזה על אף ראש ממשלה, ובוודאי שלא יוטל שוב על ראש ממשלה שאינו ׳נתניהו׳. העתירה שהגיש אותו איש שמאל הוגשה אך ורק נגד נתניהו".

    עוד הוסיף, "מצער מאוד שבזמן שראש הממשלה נתניהו עובד סביב השעון לטובת אזרחי ישראל, השמאל והתקשורת פועלים במרץ כדי לפגוע ולהכשיל אותו בכל דרך, לרבות באמצעות הטלת קנסות חסרי תקדים שלא היו מעולם, וגם לא יהיו".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      יש חוק שאין לגבות מס מראש ממשלה מי שפרסם והשמיץ מרשות המס עבריין וצריך לעוף כולל נציב המס

    2. 3

      שקיפות : כל אזרח שמקבל הטבות מעל משכורת משלם מס. שי לחגים לדוגמא. צריך שכל הוצאה לצרכים פרטיים של שועי המדינה שהמדינה ממנת יפורסם לצד המס ששולם. של כולם כווולם! ואז לא יהיה מי שיטען. שתו לי. אכלו לי.

    3. 2

      א. לא ברור לי אם זה קנס או מס.
      ב. ביבי לא עובד אפילו דקה אחת ביממה עבור אזרחי ישראל.
      ג. ברור לי כי נהנתניהו הינו עבריין לאומי – שיורשע בקרוב.
      ד. לרוב עבריינותו, הינו מומחה להפוך משודד לבכיין וקדוש מעונה.
      ביבי לכלא!!

    4. 1

      תפסיק לקבל כסף על ביתך הגל בקיסריה שרעיתך המורשעת מוציאה עליו מכספנו ללא הגבלה. משפחה חזירית שמוצצת את אוצר המדינה ללא גבול