מורה נדבקה: בית ספר חרדי נסגר בפ"ת; ח"כ שחאדה התגלה כחולה

    צבי טסלר 1 Comment on מורה נדבקה: בית ספר חרדי נסגר בפ"ת; ח"כ שחאדה התגלה כחולה

    בבית הספר לבנות "אהבת ציון" בפתח תקווה, התגלתה מורה חולת קורונה. בתגןבה בית הספר נסגר וכלל התלמידות והצוות יעברו בדיקות. בעקבות הידבקותו של ח"כ סמי אבו שחאדה עובדי הכנסת לא יגיעו לעבודה

    חיטוי בית ספר צילום: פלאש 90
    14:19
    18.04.24
    מיכל ירושלמי No Comments on מגיע לך כתר: גיטי שוורץ במסר מיוחד לנשות החיל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש מורה בבית הספר לבנות "אהבת ציון" של רשת החינוך התורני, הממוקם בשכונת הדר גנים – נמצאה חיובית לנגיף הקורונה. בעירייה אומרים כי המורה ככל הנראה נדבקה מביתה הלומדת בבית ספר בעיר בני ברק.

    לאור כך, ראש עיריית פ"ת, רמי גרינברג, הנחה לסגור את בית הספר החל מהיום (חמישי). כמו כן, העירייה בשיתוף משרד החינוך יפעלו לערוך בדיקות לכל תלמידות ועובדי ההוראה בבית הספר כי שנעשה במקרים דומים.

    מבית הספר "אהבת ציון" נמסר: "מורה בבית הספר נמצאה חיובית לנגיף הקורונה. עם חידוש הלימודים בבית הספר הקפידו על כל הנהלים של משרד החינוך והבריאות, הכוללים חיטוי, היגיינה, חבישת מסכות והפסקות נפרדות וכו'. שתי כיתות בלבד נחשפו למורה שנמצאה חיובית, והיא ככל הנראה נדבקה מביתה ולא מבית הספר".

    עוד נמסר: "בהתאם לנהלים מנהלת בית הספר הקימה צוות תמיכה, ועומדת כל העת בקשר רציף עם הרופאה המחוזית לקידום בדיקות לתלמידות שנחשפו למורה שנמצאה חיובית. צוותי ההוראה עומדים בקשר עם התלמידות ומכינים ערכות למידה בכדי לשמר את הישגי הלימוד. בימים הקרובים עם קבלת תוצאות הבדיקות ובהתאם לממצאים תתקבל החלטה מתי יתחדשו הלימודים".

    הקורונה בכנסת: ח"כ סמי אבו שחאדה (הרשימה המשותפת) התגלה כחולה קורונה. שחאדה ביקש אמש: "אני פונה לכל מי שהיה בסביבה הקרובה שלי בבקשה להיכנס לבידוד ולערוך בדיקה. אני מבקש מכולם להקפיד על להוראות משרד הבריאות, על כולנו להפנים שהמערכה עדיין לא הסתיימה. הוירוס קיים עדיין בינינו והחזרה כביכול לשגרה עוזרת לוירוס להתפשט בצורה גדולה ומהירה".

    מנכ"ל הכנסת הורה לכל 700 עובדי הכנסת שלא להגיע לעבודה היום, רק העובדים החיוניים ביותר יגיעו לכנסת. כמו כן, עד לבדיקת כל ההשלכות נדחו כל ישיבות הוועדות שתוכננו להיום.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אלה בניטה .ידוע לי באופן אישי על כמה בחורי ישיבה שחלה אצלהם הידרדרות בהתנהגות בשל דודה קורונה.