"שלא טוב לנער הוא יעזוב": על ההתמודדות החינוכית בצל הקורונה

    אסתי פלד No Comments on "שלא טוב לנער הוא יעזוב": על ההתמודדות החינוכית בצל הקורונה

    איש החינוך חיים ולדר ואלחנן גרוסבויום מחזיק תיק רווחה בעיריית י-ם, בדיון ב'מהדורה המרכזית' האם תקופת משבר הקורונה יוצרת בעיות חינוכיות או שרק מעצימה את הקשיים שכבר היו?

    אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    הסוגיות החינוכיות שבות ועולות על רקע משבר הקורונה, במהלכו מספר חודשים התלמידים ובחורי הישיבות נמצאים זמן רב בבית ואח"כ נסגרים בתוך קפסולות ללא צוות הישיבה הרגיל והתמיכה המשפחתית. דיון מיוחד נערך ב'מהדורה המרכזית' עם איש החינוך חיים ולדר ואלחנן גרוסבוים מחזיק תיק רווחה בעיריית י-ם.

    חיים ולדר: "בכלל ב-20 השנים האחרונות היה משהו שהיה צריך לגמור את החרדיות, כי היו כל הזמן חומות. ואח"כ נכנס האינטרנט שהיה נראה שפירקה את החומה, וחשבו שהכל יתרסק. היו צריכים להיות 85% חזרה בשאלה. ולא היא הילדים נשארו ולמה? כי החינוך עובד. 95% החינוך הצליח שם ותמיד בחברה בריאה 5% שינשרו. לא צריך להתרגש מכל מיני סיפורים".

    אלחנן גרוסבויום: "אנחנו בתקופה של התמודדות אי אפשר לחמוק מכך. גדולי ישראל הורו לפתוח את הקפסולות וזה בהכוונתם, הבחורים מתמודדים גם בקפסולות וגם בבית, אי אפשר להתכחש לזה. בתקופה רגילה בחור מתמודד וק"ו בתקופה כזו".

    עוד הוסיף גרובויום, "כעת שאין את תהמיכה של צוות הישיבה, אין את ההתאווררות  לצאת ולנשום אוויר. אין גם את התמיכה המשפחתית. זה יכול לגרום לנזק היום כל נער הוא מתמודד".

     



    0 תגובות