דגן תוקף בחריפות את נתניהו: "מרמים את הציבור, מכירים במדינת טרור"

    איתי גדסי 2 Comment on דגן תוקף בחריפות את נתניהו: "מרמים את הציבור, מכירים במדינת טרור"

    ראש מועצה אזורית יוסי דגן תקף את החלת הריבונות בתמיכה אמריקנית, לדבריו "יש רוב גדול לריבונות בממשלה ובכנסת ויש גם רוב גדול נגד הקמת מדינת טרור בלב הארץ מה שמכונה מדינה פלסטינית"

    יוסי דגן צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הפגישה שקיים ראש הממשלה אמש עם ראשי רשויות ביו"ש, נראה שלא את כולם זה שכנע. ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן תוקף היום (רביעי) בחריפות את ראש הממשלה, ותוקף: "נתניהו לא עושה טובה בכך שהוא מחיל את הריבונות. על הטיקט הזה הוא ניצח 3 מערכות בחירות" הוא אומר כי "הכניסו בדלת האחורית מבלי שהציבור ירגיש הכרה במדינת טרור ולמעשה מרמים את הציבור" האשים דגן בבוטות את ראש הממשלה.

    דגן מתעלם מארה"ב ומדבר על התמיכה הישראלית למהלך שבחלקה גדל מאוד לאור תמיכת האמריקנים, לדבריו "כי שלוש מערכות הבחירות האחרונות התנהגו כמו שלושה משאלי עם בנושא הריבונות והיה רוב גדול לאמירה ברורה: ריבונות באופן מיידי על יו"ש. צריך לזכור שחוץ מהליכוד, גם ימינה והמפלגות החרדיות תומכות במהלך. גם אביגדור ליברמן תומך במהלך" אמר דגן.

    דגן הוסיף, "יש רוב גדול למהלך הכוללים גם את יועז הנדל וצביקה האוזר וגם חלקים בכחול לבן והסיעה של בוגי יעלון. כלומר, יש רוב גדול לריבונות בממשלה ובכנסת ויש גם רוב גדול נגד הקמת מדינת טרור בלב הארץ מה שמכונה מדינה פלסטינית".

    סכנה ביטחונית: "התנגדות למדינת טרור, התנגדות להפיכת ישובים למבודדים, שזו מילה מכובסת להפקרה של עשרות אלפי אזרחי מדינת ישראל, בישובים כמו אלון מורה, איתמר, הר ברכה, מבוא דותן, תקוע, נוקדים, הר חברון וחברון- זה דבר שהוא הפקרות ביטחונית, וגם למהלך הזה יש רוב בעם שהוא נגד המהלך".

    בסיום דבריו אמר דגן, "אני רוצה לחדד, אני מייצג עמדה של רוב אזרחי מדינת ישראל לא רק בהתיישבות, רוב אזרחי מדינת ישראל רוצים ריבונות. זה דבר מחייב. דבר שהוא נכון. לא מוכנים שבמחיר זה יכירו במדינה פלסטינית ויפקירו ישובים".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      זה לא נקרא ריבונות

    2. 1

      רענון זיכרון:
      זוכרים במי תמך דגן תחילה בפריימריז לראשות הליכוד?
      ולמה?
      ואיך לפתע זגזג ובמי תמך/לא תמך לבסוף? ולמה?

      האמנת לביבי?
      תאכל קש ותבן!
      תוכל להאשים רק את עצמך.