ח"כ עופר שלח נבחר ליו"ר הוועדה לביקורת המדינה

    איתי גדסי No Comments on ח"כ עופר שלח נבחר ליו"ר הוועדה לביקורת המדינה

    ח"כ עופר שלח מסיעת יש עתיד-תל"ם נבחר פה אחד לתפקיד יו"ר הוועדה לביקורת המדינה של הכנסת. שלח: "הלקח שלי מהעבודה בוועדת חו"ב ובוועדת הקורונה שעמדתי בראשה, היא שכאשר יודעים לעבוד ביחד, משיגים יותר"

    הוועדה לביקורת המדינה בראשות ח"כ עופר שלח צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הוועדה לענייני ביקורת המדינה בחרה פה אחד את ח"כ עפר שלח (יש עתיד-תל"ם) לתפקיד יו"ר הוועדה.

    יו"ר הכנסת, ח"כ יריב לוין: "הוועדה לביקורת, היא ליבת העשייה של הכנסת האחראית לכל עולם הפיקוח. ליו"ר הנבחר, הבנה ויכולות שידחפו את הממשלה לעבוד באופן רציף".

    יו"ר האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד: "הוועדה היא הכלי האחרון שנותר מול ממשלה דורסנית עם נטיות עברייניות. לא יכול לחשוב על אדם אחר שיכול לנעוץ את שיניו במערכת כמו ידידי שנבחר לעמוד בראשה".

    יו"ר האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד | צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת,

    עדינה ולמן, דוברות הכנסת

    יו"ר הוועדה הנבחר, ח"כ עפר שלח: "בפיקוח אפשר להשפיע פעמים רבות יותר מכל ועדה אחרת, ובוועדה הזו נפעיל את סמכויות החקיקה של הוועדה לייצר ביקורת, ונדאג להפוך את מוסד מבקר המדינה ליותר בעל שיניים. העובדה שהוועדה מובלת ע"י חברי האופוזיציה היא מאוד נכונה וטובה, אבל הלקח שלי מהעבודה בוועדת חו"ב ובוועדת הקורונה שעמדתי בראשה, היא שכאשר יודעים לעבוד ביחד, משיגים יותר".

    ח"כ עופר שלח | צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

    עוד הוסיף שלח: "יש דו"ח מבקר על כל דבר ועניין, אך נהיה צמודים כעת למה שנוגע לסדר היום: התקציב והמצב הבריאותי. ברגע שהכנסת מניחה מסמך, היא יוצרת איזה משקל כובד שהזרוע המבצעת יכולה להשתמש בו, ולכן אאמץ גם כאן את פעילותי בוועדת הקורונה בהגשת דו"חות שיונחו על שולחן הוועדה".



    0 תגובות