- רדיו קול חי - -

הקמפיין החדש: כהנא: "זו חרפה שכל ענייני הדת מוחזקים בידי החרדים"

צילום: פלאש 90

ח"כ מתן כהנא התראיין הערב (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן ותקף את ראש הממשלה על רקע העברת ראשות ועדת הדיינים מהליכוד לידי ש"ס, "נתניהו שוב מראה לכולם מה הוא חושב על הציונות הדתית ורבניה. מה כל כך כאב לנתניהו להעביר לש"ס ולא להשאיר את הועדה בידי הליכוד. עכשיו החרדים הולכים להשתלט והם מנצלים את כוחם על רקע חולשת הציונות הדתית בעוד ביבי לועג לציונות הדתית", האשים כהנא.

כהנא מחריף את הטון וממשיך לתקוף, "הליכוד יורק על הציונות הדתית" ולראייה מביא את התפקידים בתוך הליכוד, "ראינו איזה שרים חשובים הוא נתן לאדלשטיין, אלקין וחוטובלי. ראינו איך הוא נהג בנו שהיינו נאמנים בכנסות האחרונות. לצערנו נכשלנו בלהסביר לציבור הדתי את חשיבות".

נראה כי בימינה החליטו ללכת על הראש של החרדים בקמפיין החדש להשבת המצביעים מידי הליכוד לימינה. במהלך הריאיון התייחס כהנא לדברי שקד מעל בימת הכנסת שם אמרה כי "נתניהו ימכור את הכל לחרדים": "אנחנו חשבנו שהימין החדש יגביר את כוחה של הציונות הדתית בכדי למקסם את כל המנעד הרחב ונכשלנו. אנשים קנו את הלוקשים שמחר נתניהו. מי שמחזיק את כל עניין הדת בישראל אלו החרדים וזו חרפה" תקף כהנא.