15 אלף בדיקות ביום; שר הבריאות: "לא בקלות נסגור עסקים"

    צבי טסלר No Comments on 15 אלף בדיקות ביום; שר הבריאות: "לא בקלות נסגור עסקים"

    שר הבריאות נפגש עם נציגי קופות החולים והציג בפניהם את מדיניות הבדיקות החדשה והבהיר כי המטרה היא הראשונה הגעה ל-15 אלף בדיקות ביום ואח"כ ל-30 אלף בדיקות

    Minister of Health Yuli Edelstein speaks during a press conference about the coronavirus COVID-19, at the Health Ministry in Jerusalem on May 31, 2020. Photo by Flash90 *** Local Caption *** ??? ?? ???? ??? ?????? ????? ???? ???? ??????? ???? ???????? צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הגברת קצב הבדיקות: שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין נפגש היום (שלישי) עם מנכ"לי ארבע קופות החולים. בפגישה השתתפו גם סגן השר יואב קיש והמנכ"ל משה בר סימן טוב.

    שר הבריאות הבהיר לציבור כי "לא בקלות אנחנו נסגור עסקים או בתי ספר – נצטרך לחיות בכלים שלובים, ולכן נרחיב את מעגל הבדיקות כולל א-סימפטומטיים", השר הודיע לנציגי הקופות והציג שוב את מדיניות הבדיקות החדשה כפי שהוצגה במסיבת העיתונאים ביום ראשון.

    כרגע למשרד הבריאות קיימת יכולת לבצע כ 15,000 בדיקות ביום ובתוך כחודשיים היכולת תעלה לכ 30,000. אדלשטיין הוסיף: "עכשיו יש בפניכם את הנקודות. אני מאוד מבקש שלאחר הפגישה תחדדו את הנהלים אצלכם ושהם יחלחלו לשטח באופן מיידי".

    השר הוסיף כי ההתניה להעדר סגירת העסקים ובתי הספר היא שלא יהיה זינוק חד בקורונה. כדי שלא נחזור לכך, על כל האזרחים להקפיד על הנחיות משרד הבריאות: עטיית מסיכות, ריחוק והיגיינה.

     



    0 תגובות