אבוטבול דרש: "לעצור את ההסתה"; השר הנדל: "אני מחוייב לעשות הכל"

    איתי גדסי No Comments on אבוטבול דרש: "לעצור את ההסתה"; השר הנדל: "אני מחוייב לעשות הכל"

    במענה לפניית ח"כ משה אבוטבול בנוגע להסתה הפרועה בכלי התקשורת כלפי הציבור החרדי, השיב שר התקשורת יועז הנדל: "אני מחוייב לעשות כל שאוכל למנוע הסתה נגד הציבור החרדי"

    ח"כ משה אבוטבול והשר יועז הנדל צילום: Yonatan Sindel/Flash90 | Flash90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר התקשורת, ח"כ יועז הנדל השיב היום (שלישי) לפניית ח"כ משה אבוטבול אמש (שני) אל השר לפעול למניעת ההסתה כנגד הציבור החרדי בכלי התקשורת. הנדל כתב בתגובה: "אני מחוייב לעשות כל שאוכל למנוע הסתה נגד הציבור החרדי".

    ח"כ משה אבוטבול (ש"ס) הודה לשר על תגובתו ומסר: "אני מבקש להודות לשר שקרא את מכתבי בנושא מיגור ההסתה כלפי הציבור החרדי ומעריך את זה שהוא לקח על עצמו את המשימה החשובה לדאוג לתקשורת חיובית והוגנת".

    כזכור, ח"כ משה אבוטבול פנה אמש (שני) לשר הנדל במכתב, בו ביקש ממנו כאמור לפעול כנגד ההסתה בכלי התקשורת כלפי הציבור החרדי.

    "כידוע לכבודו", כתב אבוטבול "בחודשים האחרונים נגיף הקורונה משתולל ומכה ופוגע באנשים, אך לצערנו יחד עם זה ישנו נגיף חדש לא פחות מסוכן. נגיף ההסתה הפרועה נגד הציבור החרדי".

    "זה התחיל באיש תקשורת בכיר שדרש בשידור חי להחזיר את כל החרדים לגטאות", פירט אבוטבול. "המשיך באשת תקשורת בכירה שהאשימה את כלל הציבור החרדי בזריקת אבנים על שוטרים בבר אילן, וכן טענה שללא החרדים ובתי אבות אין כלל קורונה. ושלשום בכתבה על התפרצות הקורונה בתיכון חילוני כשברקע כמובן תמונת ילדים חרדים שלא קשורים לכתבה. ועוד מקרים רבים נוספים אשר חלקם התפרסמו יותר וחלקם פחות, אך המכנה המשותף לכולם הינו שנאה, הסתה, והכללה כנגד הציבור החרדי מעל גבי התקשרות", כתב הח"כ בכאב בלתי מוסתר.

    "חשוב להדגיש", ציין ח"כ אבוטבול "כי כנגד אף ציבור אחר במדינת ישראל לא היו מעיזים לומר דברים כאלה. רק דם הציבור החרדי הותר בתקשורת. וכידוע השנאה לא נשארת רק בתקשורת אלא לצערנו מחלחלת לעם ונוצר ממש שנאה ואיבה וראינו את תוצאות ההסתה ביריקה על נערה חרדית ברמת גן ועוד".

    "לצערי", הוסיף "בתקשורת לא רק שאין ולו שדרן חרדי אחד בודד, כמעט ואין מרואיינים חרדים ובכך גדלה הבורות כלפי הציבור החרדי".

    אבוטבול חתם את מכתבו וכתב: "אני קורא לך להעמיד ולסמן כיעד אישי את המאבק בהסתה כלפי הציבור החרדי בתקשורת, עם מדיניות של אפס סובלנות להסתה והכללה כלפי כל ציבור בישראל, ובפרט כנגד הציבור החרדי. חופש הביטוי כן. חופש השיסוי ממש לא".



    0 תגובות