"תודה על כל נשימה": יקי אדמקר מספר לראשונה על ביתו רננה חיה ז"ל

    אסתי פלד 7 Comment on "תודה על כל נשימה": יקי אדמקר מספר לראשונה על ביתו רננה חיה ז"ל

    איש התקשורת יקי אדמקר בריאיון מרגש ורווי אמונה ל'מהדורה המרכזית' מספר לראשונה על ההתמודדות וההחלטה ששינתה את חייו, "לא משנה כמה זמן היא צריכה להיות פה, גם אם זה יהיה שעה, אני רוצה להיות עם הנשמה הזו כמה שהקב"ה ירצה" | וההחלטה להנציח את זכרה בכתיבת ס"ת לעילוי נשמה

    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    איש התקשורת יקי אדמקר בריאיון אישי, רווי אמונה ותקווה ל'מהדורה המרכזית' מספר לראשונה על ביתו רננה חיה ז"ל שהשיבה את נשמה לבוראה לפני 7 ימים והיא בת 4 חודשים.

    יקי מספר על תחילתו של המסע המיוחד שעבר עוד לפני לידת ביתו, "הסיפור מתחיל עוד לפני שהיא נולדה, הגענו לבדיקה שגרתית לבי"ח הדסה עין כרם בירושלים, חשבנו שבתום הבדיקה חוזרים הביתה כרגיל. אבל למי שמנהל את העולם היו תוכניות אחרות".

    "ישבנו בפני רופא חרדי ירא שמיים" ואני לא סתם מציין זאת מבהיר יקי, "הוא אמר לנו הכל בסדר לפי מה שהוא רואה. אבל אז הוא החל לזרוק משפטיים רפואיים על אפשרות של תסמונת קשה והוא אמר שאם החשד שלו הסביר יתקיים, המשמעות היא שתיוולד תינוקת שתוחלת החיים שלה לא יעלה על 12 חודשים", מספר יקי על השיחה המטלטלת ששינתה את חייו.

    "חזרנו אני ואשתי הביתה. התייעצתי עם רבנים גדולים שאמרו שאפשר להמשיך הלאה". אבל רעייתי אמרה לי חד משמעית והמשפט שלה חקוקה לי בראש ולא יוצא: "לא רוצה לשמוע על יועצים רפואיים, ולא על בדיקות. הקב"ה החליט להוריד נשמה לעולם וזה לא משנה כמה זמן היא צריכה להיות פה, גם אם זה יהיה שעה, יומיים, או חצי שנה אני רוצה להיות עם הנשמה הזו כמה שהקב"ה ירצה".

    לאחר ההחלטה הלא קלה מספר יקי, הלכתי להיוועץ בגאון הרב יצחק זילברשטיין ובשיחה כמו אצל פסיכולוג ומטופל אמר לי "תלך אחרי אשתך, אבל רק תוודא שיש לה את הכוחות הללו".

    יקי ממשיך ומספר כי בלידה רננה נולדה כפג במשקל של 1.900 ק"ג. יקי מתאר את הקושי העצום וחוסר האונים בתחילת הדרך, "אין איך לעזור לה בשום דרך. הרופאים אומרים לך שיש ירידה בממדים וזה עניין של יומיים גג שלושה", ואז מספר יקי על ההחלטה ששינתה את כל ההסתכלות על המצב שהתמודד איתו, "אז אמרתי לעצמי או שאתה רודף אחרי הזנב של הגורל וחי באי שקט וחוסר מנוחה נפשית ואמונית".

    "או ואכן כך הלכנו אני ורעייתי, על כל יום, ועל כל נשימה, אמרנו תודה להקב"ה, תודה על הנשמה שירדה לעולם לעשות את התיקון שלה במשך 4 חודשים".

    באה אל תיקונה, "בדרך כלל אבא או אימא כשמאבדים את הילד שלהם, פתאום נפער חור גדול בחיים ויש קושי עצום. אבל דווקא הפטירה של בתנו רננה חיה ז"ל גרם לנו לשלוות הנפש, כי הקושי היה בקבלת ההחלטה אז". יקי מוסיף ומביא את הג"מ במסכת סוטא שאומרת "יש נשמה שנגזר עליה להיות רק לרגע אחד בעולם הזה, כדי להגיע לעולם הבא".

    בסיום השיחה המרגשת משתף יקי אדמקר את היוזמה שעלתה לו ולרעייתו במהלך השבעה, "יש לי בקשה אישית שלי ושל רעייתי, אנחנו רוצים להנציח את זכרה של רננה חיה ז"ל ולכתוב ס"ת שיוכנס אל היכל הקודש בבית כנסת חשוב לירושלים וזאת תהיה הנצחה של הנשמה הטהורה הזו" מסיים יקי אדמקר את השיחה המרגשת ורוויות האמונה.

    בכדי לקחת חלק ולהיות שותף בכתיבת ספר התורה, ניתן לחייג אישית אל יקי אדמקר: 054-7106100



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      מרגש מחזק שיזכו ליראות בנחמת ה' בקרוב ושלא ידעו עוד צער

    2. 5

      תודה רבה התחזקתי מאד

    3. 3

      מרגש..איזה אמונה!!!!

    4. 2

      כולם יודעים שהאיש היקר יקי אדמקר משדר תכניחת בתחנת רדיו מתחרה.
      זו גדולה ענקית וכל הכבוד לכם אנשי קול חי היקרים שאתה מביאים את הסיפור האנושי המרגש והעצוב הזה של יקי ואשתו.
      מקומות אחרים לא היו עושים את זה.
      כל הכבוד לכם@!!!!!!!!!

    5. 1

      עצוב!!
      שהשם יתן לכם רק כח
      איזה מתוקה היא היתה♡