ראה"מ מגיב לתיאוריות הקונספירציה: "לא תהיה שום שתילה של שום חיישן"

    איתי גדסי 1 Comment on ראה"מ מגיב לתיאוריות הקונספירציה: "לא תהיה שום שתילה של שום חיישן"

    ראש הממשלה התייחס בישיבת זיעת הליכוד על האשמות כי מתוכנן להשבית את מוסדות המדינה, "אנחנו לא מתכוונים להשבית, לא את הממשלה, הכנסת או בתי המשפט" | על המאבק בקורונה, "להחזיר את המשמעת ולפתוח את הכלכלה" | "מנהיגי העולם מסתכלים על ישראל בהערכה גדולה, כולל 4 מנהיגים שדיברתי אתם היום"

    Israeli prime minister Benjamin Netanyahu holds a press conference at the Prime Minister's office in Jerusalem on March 16, 2020. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ??? ?????? ?????? ?????? ?????? ????? צילום: פלאש 90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו התייחס היום (שני) לעלייה בתחלואה בנגיף הקורונה בפתח ישיבת סיעת הליכוד: "יש עלייה בימים האחרונים בתחלואה, כולכם ראיתם את זה. באופן מובהק זה קשור לריפיון מסויים בכללים", הסביר נתניהו את הסיבה לעלייה.

    ראש הממשלה הבהיר כי "אין אפס, הנגיף לא טס לבד באוויר אלא נישא על ידי בני אדם ומועבר מאדם לאדם על ידי התעטשות או השתעלות או מגע. ככל שהמרחק קטן והמגע גדל, הנגיף גדל ומתפשט. אנחנו נדרשים לעשות עכשיו שני דברים שאנחנו עושים אותם בממשלה ובכנסת, וזה קודם כל להדק את המשמעת מצד אחד ומצד שני לפתוח את הכלכלה".

    ראש הממשלה פנה לראשונה להסביר את כל תופעת הפייק ניוז שמולידה תיאוריות קונספירציה ברשתות החברתיות על דור החדש של האינטרנט – G5, "אנחנו פועלים בכמה חזיתות אבל חשוב לי לטפל בסילוקם של כמה סעיפי פייק ניוז שמופיעים בתקשורת".

    נתניהו הבהיר כי לא יהיו פריצות לבתים מצד השוטרים, "לגבי זכויות הפרט וצנעת הפרט – שוחחתי עכשיו עם השר לביטחון פנים וסיכמנו חד משמעית שלא נאפשר פריצה של משטרה לתוך בתים של אזרחי ישראל ללא צו. לא יהיה דבר כזה. נמצא את האיזון המתאים בין הצורך לאכוף את הנחיות הבידוד לבין הצורך לשמור על זכויות הפרט וצנעת הפרט של אזרחי ישראל".

    נתניהו חזר והדגיש, "חד משמעית לא יהיה דבר כזה. אנחנו ערים לכך שבציבור יש מחשבה שאנחנו נפרום את האיזון הזה – לא עשינו את זה עד עכשיו ולא נעשה את זה גם בהמשך".

    ראש הממשלה לראשונה התייחס לתיאוריות סביב הצמיד שהוצע לילדים: "הדבר השני, זאת הזדמנות לפוגג אגדה אורבנית מדהימה שאני או מישהו אחר מתכוון לשתול או להשתיל באופן תת עורי חיישנים לילדים או מבוגרים. תיאוריות הקונספירציה מגיעות לפעמים למקומות הזויים".

    "אני לא זוכר דבר כזה. דיברנו על צעצוע לילדים, צמיד וולנטרי שכל אחד יכול לבחור אם לשים כדי לשמור על מרחק, עדיין לא פיתחו את זה ואני לא יודע אם יפתחו. בכל מקרה זה וולנטרי, זה בחירה, ולא תהיה שום שתילה של שום חיישן לאף אחד, כולם יכולים להירגע" הבהיר ראש הממשלה.

    על האפשרות להשבית שוב את מוסדות המדינה אמר נתניהו, "אנחנו לא מתכוונים להשבית את הפעולה של מוסדות המדינה. לא של הממשלה, לא של הכנסת, לא של בתי המשפט, לא של אף אגף. אגב לא עשינו את זה עד עכשיו ובשיא הקורונה הצלחנו להמשיך להפעיל את כל מוסדות המדינה ואנחנו נמשיך לעשות זאת. חשוב להבין את זה".

    על האסטרטגייה במלחמה בקורונה עדכן נתניהו, "יש לנו משימה משולבת – להחזיר את המשמעת כדי שנעצור את ההתפשטות הגיאומטרית של המחלה ומנגד לפתוח את הכלכלה ולהוסיף מקומות עבודה. אלה המשימות המיידיות שלנו ואני משוכנע שיש לנו יכולת לעשות את זה".

    הערכה בעולם להתמודדות בישראל, "אני מדבר עם מנהיגי העולם וכולם מסתכלים על מדינת ישראל בהערכה גדולה, כולל 4 מנהיגים שדיברתי איתם ב-24 השעות האחרונות שלוקחים מאיתנו דוגמה. עד עכשיו פעלנו בהצלחה ובואו נמשיך בהצלחה הזאת יחד".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ראש הממשלה התייחס בישיבת זיעת הליכוד לא כותבים זיעת