ח"כ אבוטבול: "אפס סובלנות להסתה בתקשורת כנגד כל ציבור"

    מוטי סבן No Comments on ח"כ אבוטבול: "אפס סובלנות להסתה בתקשורת כנגד כל ציבור"

    ח"כ אבוטבול פנה במכתב לשר התקשורת וליחידה למאבק בגזענות ודרש מהם לנקוט בגישה של אפס סובלנות, כלפי ההסתה כנגד הציבור החרדי ובכלל כפי שבאה לידי ביטוי בתקופות משבר הקורונה

    New Knesset member Moshe Abutbul, of the Shas party party, dduring a tour of the Plenary Hall at the Knesset ahead of the opening of the Knesset next week, on September 25, 2019. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ????? ???? ???? ???? ?????? ????? ???? ???? ???? ????? ???? ??? ??????? ?? צילום: פלאש 90
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ משה אבוטבול (ש"ס) פנה היום (שני) במכתב לשר התקשורת הנכנס, וליחידה הממשלתית למאבק בגזענות על רקע ההסתה כנגד הציבור החרדי בתקשורת הכללית. במכתב מציין אבוטבול את ההידרדרות ביחס לחרדים בתקשורת.

    אבוטבול סקר את ההסתה המשתוללת: "כנגד אף ציבור לא היו מעיזים לומר דברים כאלו זה התחיל באיש תקשורת בכיר שדרש בשידור חי להחזיר את כל החרדים לגטאות. המשיך באשת תקשורת בכירה שהאשימה את כלל הציבור החרדי בזריקת אבנים על שוטרים בבר אילן, וכן טענה שללא החרדים ובתי אבות אין כלל קורונה".

    אבוטבול ממשיך וסוקר את ההתבטאויות הקשות, "שלשום בכתבה על התפרצות הקורונה בתיכון חילוני כשברקע כמובן תמונת ילדים חרדים שלא קשורים לכתבה. ועוד מקרים רבים נוספים אשר חלקם התפרסמו יותר וחלקם פחות, אך המכנה המשותף לכולם הינו שנאה, הסתה, והכללה כנגד הציבור החרדי מעל גבי התקשרות. וכידוע השנאה לא נשארת רק בתקשורת אלא לצערנו מחלחלת לעם ונוצר ממש שנאה ואיבה וראינו את תוצאות ההסתה ביריקה על נערה חרדית ברמת גן ועוד מקרים שונים". כתב אבוטבול.

    בסיום המכתב קורא אבוטבול, "להעמיד ולסמן כיעד אישי את המאבק בהסתה כלפי הציבור החרדי בתקשורת, עם מדיניות של אפס סובלנות להסתה והכללה כלפי כל ציבור בישראל, ובפרט כנגד הציבור החרדי. חופש הביטוי כן. חופש השיסוי ממש לא".



    0 תגובות