מנהל ת"ת "חכמת שלמה" למלמדים: "אל תורידו את המסכה לרגע"

    אסתי פלד No Comments on מנהל ת"ת "חכמת שלמה" למלמדים: "אל תורידו את המסכה לרגע"

    מנהל ת"ת "חכמת שלמה" בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' מספר על מקרי ההדבקה אצלו בת"ת והקריאה הנרגשת למנהלים והמלמדים, והמקרה יוצא הדופן עם המלמד

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנהל ת"ת "חוכמת שלמה" הרב אברהם פינזל התראיין הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן התייחס לנתוני ההדבקה שהתגלו אצלו בתלמוד תורה. במהלך הריאיון יצא בקריאה נרגשת לשמור על כל כללי הבטיחות בתוך תלמודי התורה.

    התגלו שני מלמדים שהם חולים בקורונה, מדובר במלמד ובעוזר שלו. אח"כ 100 בדיקות קורונה נעשו לתלמידי הגנים ונמצאו שלושה ילדים חיוביים לנגיף. מדובר בנס גלוי כי זה מתחם של 450 ילדי גן והייתה תפוסה של 100% והיו קפסולות וכולם הסתובבו תחת אותם מלמדים, 3 ילדים נדבקים זה נס גלוי אבל זה לא נעים".

    הרבפ ינזל פנה לציבור וביקש לשמור על הכללים, "אני רוצה לומר לציבור שילדים זה בסדר. אני חושב על ערב חג שבועות, מדובר על הורים שהיו בדרך לביקור אצל סבא וסבתא ולא יכלו בגלל שהבן שלהם היה בהסעה. והורים שלא יכולים ללכת לעבודה וזה בגלל הבידוד. אני מתחנן לציבור ולעמיתיי לעבודה, זה קשה מאוד ללמד בכה מתח, אל תורידו את המסכות מהילדים, זה נראה רחמנות לעזור לילדים שינשמו, אבל אח"כ רסיסי רוק יכולים להדביק ואז ההורים של כל ילדי הכיתה לא יכולים לצאת מהבית ומדובר בעוגמת נפש גדולה".

     



    0 תגובות