ההדבקות במוסדות • ביטון: "בכל 270 בתי הספר לא הייתה הדבקה אחת"

    אסתי פלד 1 Comment on ההדבקות במוסדות • ביטון: "בכל 270 בתי הספר לא הייתה הדבקה אחת"

    חיים ביטון ושמוליק גרינברג בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' על רקע גל ההדבקות במוסדות החינוך | גרינברג: "אם יהיו חולים אנחנו נדע לעצור את זה בזמן במינימום של הדבקות וכבר היו לנו הצלחות בפועל"

    צילום: פלאש 90
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכ"ל ש"ס ויו"ר רשת מעיין החינוך התורני "בני יוסף" חיים ביטון, ומנהל אגך חינוך חרדי בירושלים שמוליק גרינברג בריאיון משותף ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן עדכנו על המצב בשטח מוסדות החינוך החרדים, על רקע גל ההדבקות במוסדות החינוך, והאם ההוראות המחמירות נאכפות בצורה אחראית ואיך נערכים להמשך המגיפה.

    חיים ביטון: "אנחנו עומדים עם יד על הדופק בכל 270 בתי ספר. ב"ה עד היום לאחר שחזרנו ראשונים בהוראת חכם שלום, בס"ד ובעבודה קשה מאוד שיקיפידו ע הנהלים אין אצלנו ולא הדבקה אחת. הנהלים הם קשים ולא קלים. בבתי הספר הנהלים נשמרים יותר טוב מכולם בניגוד לדוגמא בבית הכנסת שם ישנה בעייה קשה של חבישת מסכות".

    שמוליק גירנברג: "אצלנו הייתה היערכות שונה מהמגזר הכללי. רק היום חזרו לשגרה מלאה במגזר החרדי. היו חששות גדולות בנושא. חיטאו את בתי הספר וביצעו את כל הכללים והתלמידים חזרו היום. יחד עם זה קיבלנו את הבשורה על הדבקות במוסדות חינוך אחרים. אנחנו עוקבים בדריכות אחרי כל שינוי יחד עם משרד הבריאות. מהחזרה הרגילה וככל שיהיו כאלה אנחנו ננהג בהתאם וננחה את הצוותים עד עכשיו במקרים נקודתיים מאוד האירוע טופל בצורה מוצלחת ולא הייתה הידבקות נוספת".

    חיים ביטון: "אנחנו הפנמנו את ההוראות. הילדים שלי לא מורידים את המסכות לדקה אחת בבית הספר. לחילוניים שאין להם את ההומוגניות כמו שלנו בבתי הכנסת הם לא הבינו. החרדים למדו לקח מהגל הראשון".



    1 תגובות

    מיין תגובות