לא לסגר: בנט קורא להקים מערך בדיקות ענק ומהיר ותוקף את הפקידים

    איתי גדסי No Comments on לא לסגר: בנט קורא להקים מערך בדיקות ענק ומהיר ותוקף את הפקידים

    בנט מאשים כי את מדיניות האנטי בדיקות של משרד הבריאות מובילים הפקידים, "אין שום הצדקה לחזור לפטיש, כאשר אפשר פינצטה. ‏רק קיבעון ועצלנות בלתי נסלחים"

    Naftali Bennett, Ayelet Shaked and Bezalel Smotrich of the right-wing Yamina party hold a press conference in Jerusalem on May 14, 2020. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ????? ???????? ????? ????? ??? ????? ??? ????? ??????? צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע העלייה בתחלואה ואזהרת הממשלה מפני סגר נוסף בישראל, שר הביטחון לשעבר נפתלי בנט שהוביל בזמנו את התוכנית לבדיקות המוניות בישראל בכדי למנוע את סגירת המשק, תוקף את התנהלות הממשלה ואומר "אין שום הצדקה להטיל סגר רחב על ישראל (|("פטיש") כאשר אפשר לאתר וללבודד נשאים באופן נקודתי ("פינצטה") אמר בנט.

    בנט הבהיר כי מי שמוביל את המדיניות כיום אלו פקידי משרד הבריאות, שלדבריו, "‏אידיאולוגיית אנטי-בדיקות של פקידי משרד הבריאות היא הרסנית לבריאות אזרחי ישראל ולפרנסתם. משום מה פקידים אלו החליטו שבדיקות PCR אינן יעילות, והפקידים הללו גוררים איתם את הממשלה כולה" מזהיר שר הביטחון לשעבר.

    בנט משרטט את התוכנית שהציג אותה אז לממשלה שתמנע סגר הרסני נוסף למש:

    תפקיד הדרג המדיני להתגבר על התנגדות הפקידים, ולוודא הקמה בפועל של:
    ‏1. מערך בדיקות מהיר, מדויק וגדול – היום קשה לקבל בדיקה, התוצאות מגיעות באיחור רב ועוד.
    ‏2. מערך חקירות אפדמיוליגויות – לגייס אלפי סטודנטים.
    ‏3. מערכת ניטור ומידע אמין
    ‏4. מלוניות הבראה לבידוד נשאים (ביצענו בהצלחה!)

    ‏אין זמן צריך להסתער. ממריץ בנט את הגורמים הרלוונטים.

    בנט ממשיך להבהיר את חשיבות הקמת מערך בדיקות לאומי, "רק מערך כזה יאפשר אי-סגירת ישראל לצד מניעת התפרצות המגיפה. דומה הדבר למפקד בקרב אשר "אינו מאמין במודיעין" ואינו רוצה לדעת היכן מסתתר האויב".

    בנט מזהיר שוב כי "‏בלי רבבות בדיקות ומהירות ביום, אנחנו נמשיך להיות "מופתעים" בכל פעם מחדש. בלי מערך כזה, ניאלץ לחזור להשתמש ב"פטיש" של סגרים שפוגע אנושות בפרנסת אזרחי ישראל".

    ‏בנט תוקף בחריפות את פקידי משרד הבריאות ומאשים אותם כי כל העיכוב הוא בגלל עצלנות פקידותית, "אין שום הצדקה לחזור לפטיש, כאשר אפשר פינצטה. ‏רק קיבעון ועצלנות בלתי נסלחים". בנט ממשיך ותוקף, "זהו זלזול בפרנסת אזרחי ישראל. במטה לחמם. הכל ברור וידוע – פשוט צריך לבצע בנחישות. ‏זה תפקיד הממשלה. עשו זאת".



    0 תגובות