שר הבריאות מזהיר: "או שנשמור על הכללים ונהיה בסדר – או בסגר"

    איתי גדסי No Comments on שר הבריאות מזהיר: "או שנשמור על הכללים ונהיה בסדר – או בסגר"

    שר הבריאות קרא לשמור על כלל כללי הזהירות במרחב הציבורי והזהיר, "לא קשה להבין את זה. או שכולנו נהיה בסדר או שנהיה בסגר והרבה יותר מהר משחושבים"

    Speaker of the Israeli parliament Yuli Edelstein speeks at the Conference of Presidents of Major American Jewish Organizations in Jerusalem, on February 17, 2020. Photo by Olivier Fitoussi/Flash90 *** Local Caption *** ????? ??????? ???? ???? ?????? ????? ???? ???????? צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע העלייה בתחלואה בקרב הנבדקים בישראל בימים האחרונים, שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין אמר היום (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה: "תוצאות הבדיקות אתמול הצביעו על עליה של פי 5 בתוצאות החיוביות מחצי אחוז ל 2.5 אחוז של תוצאות חיוביות – 28 תוצאות חיוביות מתוך 1,012 בדיקות שהתבצעו".

    לדבריו, "משרד הבריאות מסוגל לבצע עד 15,000 בדיקות ביום. אני קורא לכל אזרחי ישראל – אם אתם חושבים שאתם חולים או שיש לכם תסמינים, או שאתם חושבים שהייתם ליד אדם חולה – לכו להיבדק" קרא אדלשטיין לציבור.

    על העלייה בכמות החולים החריגה הסביר שר הבריאות, "יש לנו אירוע נקודתי בירושלים עם מספרים גדולים וחריגים. שמעתי שאומרים: מה הפאניקה הזאת? מדובר באירוע נקודתי. צריך להבין- העליה המתמדת התחילה עוד לפני האירוע של בית הספר בירושלים. וגם אם מנקים את הנתונים מבית הספר עדיין רואים את מגמת העליה".

    אדלשטיין קרא לבעלי העסקים "להקפיד על התו הסגול. כל אחת ואחד מהאזרחים לא חייבים לדעת את כל הכללים. מספיק שיידעו את ההנחיות האלו – עטיית מסיכה, שמירת מרחק והיגיינה. לא קשה להבין את זה. או שכולנו נהיה בסדר או שנהיה בסגר והרבה יותר מהר משחושבים" הזהיר.



    0 תגובות