יש שקית ויש שקית זיפר

    עפר גדנקן No Comments on יש שקית ויש שקית זיפר

    נסגרות, אוטמות, שומרת על טריות, מקלות על האחסון ולא רק במטבח.
    שקיות הזיפר החדשות מבית סנו מאפשרות מגוון פתרונות יצירתיים לאחסון והן גם שקיות מושלמות לעבודה במטבח

    19:23
    16.04.24
    קובי פינקלר No Comments on גלנט: "האיראנים נכשלו במתקפה ויכשלו בהרתעה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אם חשבתם ששקיות מזון טובות בעיקר במטבח, סימן שעוד לא הכרתם את שקיות הזיפר החדשות מבית 'סנו'. אם עד עכשיו שקיות מזון היו מבחינתכם שקית הסנדוויץ' שלא ממש נסגרת, או שקית הפירות היבשים שצריך להוסיף לה סוגר, אז תתכוננו לדבר הבא. שקיות הזיפר עושות מהפכה ולא רק במטבח. מגוון השימושים האפשריים אינו מוגבל ומאפשר אינסוף שימושים פשוטים ויצירתיים שלא ברור איך הסתדרנו בלעדיהם קודם.

    יותר אטום או יותר פרקטי?

    שקיות הזיפר החדשות של סנו סושי מעוצבות עם פס סגירה כפול המאפשר אטימה מוחלטת של השקית לשמירה על הטריות ולנוחות אחסון מקסימלית. במקום להשתמש בסוגרים או גומיות, או לקשור את השקית ולבלות דקות ארוכות בניסיונות לפתוח אותה, פשוט מעבירים את היד על פס הסגירה הכפול והשקית סגורה לחלוטין.

    השקיות, שמגיעות בשני גדלים: מידה L (27X28 ס"מ) ומידה M (19X20 ס"מ), עברו תהליך אישור למגע עם מזון לשמירה על היגיינה ואיכות המזון. הן מעוצבות, שקופות, מעוטרות ומכילות אזור ייעודי לכתוב את תיאור התכולה ותאריך האחסון או ההקפאה למקסימום פרקטיות.

    ומה עוד?

    חוץ מסנדוויצ'ים, או פירות, שקיות זיפר עמידות במיוחד ומאפשרות שימושים נוספים רבים במטבח ומחוצה לו, אספנו עבורכם כמה רעיונות שלא כדאי לפספס מהמטבח ומעולם "השיפצורים הקטנים של החיים":

    נשנושים מחוץ לבית

    שקיות זיפר מושלמות לאחסון ושמירה על הטריות של הנשנושים שלוקחים לדרך: לעבודה, לטיול או לגינה עם הילדים – פשוט שמים בתיק מבלי לחשוש שהשקית תפתח והכל יתפזר. לילדים אפילו אפשר ליצר חציצה בתוך השקית ע"י שימוש באטב כביסה, כך ניתן להכניס לכל אחד מצדי השקית נשנוש אחר: פירות יבשים ואגוזים, מקלוני מלפפון וגזר ואפילו דיפ (לזכור לא למלא יותר מדי את הצד של המטבל).

    אחסון אידיאלי במטבח

    שקיות אורז, קמח, קטניות ואפילו חבילות פסטה, או גבינות ונקניקים – לא בכל פעם אנחנו משתמשים באריזה שלמה. שקיות זיפר מאפשרות את שמירת המצרכים באריזה אטומה, לציין את תאריך פתיחת המוצר ולאחסן באופן אטום, בטוח ומסודר בנוחות מרבית ובקלות בארון, במקרר וגם במקפיא.

    לא רק שקית, גם שקית זילוף

    מכירים את הרגע המביך בו אתם מנסים להכניס את הקרם לשקית הזילוף אבל החלק העליון שלה כל הזמן נסגר? עם שקיות זיפר ניתן לשמור בקלות על קצות השקית פתוחים עד למילוי השקית. כל מה שנשאר הוא לגזור את אחת הפינות התחתונות ולזלף. בתום השימוש זורקים לפח – הכי קל ובלי בלגן.

    מכניסים לשקית, קוצצים פינה ומתחילים לזלף – בלי בלגן

    (צילום: יחצ)

    אריזת ואקום

    קניתם בשר, אתם לא מספיקים להכין ורוצים להכניס לפריזר? הדרך הטובה ביותר להקפיא אוכל היא בוואקום. עם שקיות זיפר ניתן לארוז בוואקום בבית: פשוט מכניסים את מה שרוצים לשקית. ממלאים סיר במים ומכניסים את השקית מבלי לכסות את הפתח במים, האוויר יצא מתוך השקית הטבולה במים וכל מה שנותר הוא לסגור את פס הסגירה הכפול, לשלוף את השקית מהמים ולהקפיא.

    להשרות בלי בלגן

    אוהבים להשרות בשר או ירקות במרינדה אבל שונאים את הבלגן? עם שקית זיפר כל מה שצריך זה להכניס את חומרי המרינדה לשקית, לערבב, להכניס את הבשר, הירקות או הטופו, לסגור את השקית ולהכניס למקרר עד לבישול, הצלייה או ההגשה. אם רוצים להקפיא שווה להקפיא בוואקום.

    אפיה בקלי קלות

    איך מכינים עוגת שמרים כמעט בלי כלים? פשוט מכניסים את כל מרכיבי בצק השמרים לשקית זיפר, מערבבים, לשים בתוך השקית ומשאירים את הבצק לתפוח בתוך השקית. אחרי שהבצק תופח, מעבירים את הבצק למשטח עבודה ואת השקית זורקים.

    לכבוד הקיץ שיגיע – סמות'יז

    איך מתארגנים על שייקים מרעננים או יוגורט קפוא? פשוט שוטפים, מקלפים וחותכים את הפרי. על האזור הייעודי בשקית כותבים מה התכולה ותאריך ההקפאה. מכניסים כמויות מדודות של פרי לשקית זיפר, אוטמים ומקפיאים. כך תמיד יש כל מה שצריך לסמות'י איכותי – פשוט להוסיף מה שרוצים, להכניס לבלנדר ולהגיש. בונוס? כבר לא זורקים פירות, פשוט מקפיאים.

    פשוט מקפיאים פירות בשקיות הזיפר לשייקים מרעננים

    (צילום: יחצ)

     

    קרחוניות בהכנה ביתית

    מחפשים דרך לשמור את האוכל לדרך קר? הכינו קרחוניות ביתיות עם שקיות זיפר ושמרו אחת או שתיים במקפיא. פשוט מלאו מים עד 80% מהשקית, סגרו את פס הסגירה הכפול והכניסו לפריזר.

    שקיות זיפר לא רק במטבח:

    חלקים קטנים? פתרון פשוט

    מעטים הכאבים המשתווים לשנייה בה כף הרגל נפגשת בלילה עם חתיכת לגו שנשארה בסלון. נמאס לכם מכל החלקים הקטנים שמסתובבים? פשוט מאחסנים את הלגו בשקית זיפר וסוף לבלגן. ולא רק לבני לגו, גם פאזלים, בגדי בובות ומשחקי ילדים, גם כל הברגים והמסמרים שאיכשהו תמיד מפוזרים.

    זמן פציעות

    גם אתם מצאתם את עצמכם רצים למקפיא לחפש שקית שלמה של אפונה, או מילאתם מגבת בקוביות קרח, כדי להניח על המכה? עם שקיות הזיפר ניתן פשוט למלא את השקית בקוביות קרח וחסל סדר טפטוף המים. אפשר גם להקדים תרופה למכה ולשמור בפריזר ערכת פציעות פרטית: פשוט מניחים ספוג קטן במים עד לספיגה מלאה, מכניסים לשקית זיפר ולמקפיא ומוציאים כשצריך.

    מגן לסלולארי ולטאבלט

    מבשלים עם מתכון שמצאתם בטאבלט או בסלולרי ולא רוצים שהם יתלכלכו? יוצאים לים ולא רוצים שהסמארטפון יתמלא בחול? מכניסים את המכשיר לשקית זיפר וסוגרים.

    אורזים לבד?

    שקיות זיפר מקלות על אריזה לפני חופשה בהמון אופנים: לעטיפת מוצרי טואלטיקה בעלי נטיות טפטוף כמו שמפו, למוצרי היגיינה נשית, להגנה של בגדים מפני מים ולא רק. נוסעים עם הילדים? מכניסים משחקים לשקיות זיפר וחוסכים את המקום והמשקל של הקופסאות.

    יש עוד המון רעיונות יצירתיים לשימוש בשקיות הזיפר החדשות מבית סנו סושי, אבל לא נגלה את כולם. מה כן נגיד? שאלה הדברים הקטנים שעושים לנו את החיים הרבה יותר קלים ונוחים וזה בדיוק מה שהשקיות האלה עושות. אז מתי בפעם האחרונה התלהבתם ממוצר ששינה לכם את החיים? יש לנו ארבע מילים עבורכם: שקיות זיפר – סנו סושי!



    0 תגובות