ח"כ אזולאי: "להתאים את מתווה הקפסולות להקלות במשק"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ אזולאי: "להתאים את מתווה הקפסולות להקלות במשק"

    חה"כ ינון אזולאי בפנייה דחופה לשר הבריאות: "המבקש את התערבותו לגיבוש מתווה הקפסולות לבחורי הישיבות בהתאם להקלות האחרונות שנעשו במשק"

    ח"כ ינון אזולאי צילום: נועם ריבקין פנטון, דוברות הכנסת
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת ינון אזולאי במכתב פנייה לשר הבריאות ח"כ יולי יואל אדלשטיין המבקש את התערבותו הבהולה בעניין מתווה הקפסולות בישיבות.

    הרקע: על פי סעיפי המתווה לקפסולות מתמזגות נקבע כי בחורי הישיבות יחזרו ללמוד בישיבות במתכונת של 'קפסולות' כאשר כל 26 בחורים ישהו יחד למשך שבועיים בקפסולה ובתום שבועיים אם אין להם תסמינים הם יהתאחדו עם שאר חברי הקפסולות הנוספות ויידרשו שלא לצאת ממתחם הישיבה למשך 45 יום.

    אזולאי מציין כי במתווה שאושר סוכם כי ככל ויהיו הקלות נוספות במערכת החינוך ההקלות יחולו בהתאמה גם על מתווה זה.

    "במשך החודש האחרון בשל ירידה בתחלואה ברוך השם, משרד הבריאות הורה על שורת הקלות משמעותיות על כלל המשק – כאשר פורסמו הקלות ביחס למקומות עבודה ובתי ספר ומערכת החינוך שבה לשגרה מלאה בכפוף לשמירת הנחיות משרד הבריאות. למרות ההקלות שתוארו לעיל לא השתנו ההנחיות המתייחסות לבחורי הישיבות ביחס למתווה הקפסולות", כותב ח"כ אזולאי.

    "לאור האמור לעיל", הסיק אזולאי "המתווה שנקבע היה יפה לשעתו בזמן שהייתה תחלואה רבה לא עלינו בכלל הציבור מה שב"ה שונה בתכלית כיום. על כן, הנני פונה אליך בבקשה להורות לאנשי המקצוע לעדכן את המתווה, כך שלאחר שבועיים שהייה בקפסולה ללא תסמינים, יאוחדו כלל הבחורים ששהו בקפסולות ויוכלו לחזור לשגרה מלאה כמו כלל הציבור. במידה ויתווספו בחורים נוספים למתווה הקפסולות (בקפסולה חדשה) אותו מתווה יחול עליהם במקביל לשינויים ולהקלות החלים מעת לעת במשק".



    0 תגובות