ח"כ איתן גינזבורג נבחר לכהן כיו"ר ועדת הכנסת

    איתי גדסי 1 Comment on ח"כ איתן גינזבורג נבחר לכהן כיו"ר ועדת הכנסת

    ח"כ איתן גינזבורג נבחר לכהן כיו"ר ועדת הכנסת: "על אף המחלוקות הפוליטיות, אני אעשה מאמץ גדול להביא את הדברים בהגינות, ממלכתיות ובהסכמה רחבה ככל שזה יתאפשר"

    ח"כ איתן גינזבורג
    ח"כ איתן גינזבורג צילום: צילום: דוברות הכנסת, עמוס בן גרשום

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בדיון שנערך היום (רביעי) אחר הצהריים, ח"כ איתן גינזבורג (כחול לבן) נבחר לכהן כיו"ר ועדת הכנסת.

    יו"ר הוועדה הנבחר ח"כ איתן גינזבורג הודה לחברי הכנסת על התמיכה בו ואמר, "על אף המחלוקות הפוליטיות, אני אעשה מאמץ גדול להביא את הדברים בהגינות, ממלכתיות ובהסכמה רחבה ככל שזה יתאפשר".

    ח"כ איתן גינזבורג (43) יו"ר סיעת כחול לבן, מכהן כח"כ מראשית הכנסת ה-21. ח"כ גינזבורג כיהן כראש עיריית רעננה והיה חבר מועצת העיר במשך כ-15 שנים. גינזבורג שימש בתפקידים רבים ברשות המקומית, ביניהם: סגן וממלא-מקום ראש העיר רעננה וממונה על מינהל ההנדסה, יו"ר ועדת התכנון ובנייה ברעננה, ויו"ר דירקטוריון תאגיד "מי רעננה".

    גינזבורג, עורך דין במקצועו, בעל תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בממשל מהמרכז הבינתחומי בהרצליה ותואר שני במדעי המדינה מאוניברסיטת תל אביב.

    החוק הנורבגי

    עוד הוחלט, כי הצעת חוק-יסוד: הכנסת (תיקון – הפסקת חברות בכנסת של חבר הכנסת המכהן כשר או כסגן שר) וכן הצעת חוק הפסקת חברות בכנסת של חבר הכנסת המכהן כשר או כסגן שר (תיקוני חקיקה), הצעות שאושרו היום בבוקר בקריאה מוקדמת במליאת הכנסת, ידונו בוועדת החוקה, חוק ומשפט.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אדון גנץ האם שמרת על שלטון החוק באדיקות כאשר ישבת עם אלשייך וזכיתה המכרז של 50 מליון שח בעזרת נתונים שיקרים ונוסף לכך קיבלתה מקדמה של 4 מליון שח איפוא היושרה שלך האם היא קימת רק במקרים שאנשי ליכוד מעורבים של נעליך מעל רגלך כשאתה אומר את המילים האילו