גנץ מבהיר לליכוד: "נשמור על שלטון החוק ולשם כך נשתמש בכל בכלים"

    איתי גדסי No Comments on גנץ מבהיר לליכוד: "נשמור על שלטון החוק ולשם כך נשתמש בכל בכלים"

    שר הביטחון בני גנץ התייחס בישיבת סיעה להחלת הריבונות הצפויה, "נפעל בחוכמה ובאחריות – רק כך נוכל להביא הישגים היסטוריים"

    Head of Blue and White party Benny Gantz holds a press conference at Kfar Maccabia on March 07 2020. Photo by Tomer Neuberg/Flash90 *** Local Caption *** ???? ??? ??? ??? ????? ???????? ?????? ????? צילום: פלאש 90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר כחול לבן שר הביטחון בני גנץ פתח את ישיבת הסיעה והתייחס לראשונה להקמת הממשלה והתוצאות הטובות לדבריו מאז הקמת הממשלה, לדבריו, "אנחנו רק בתחילת הדרך – וכבר מתחילים לראות תוצאות מהקמת הממשלה: במתווה לפתיחת מוסדות התרבות ואתרי התיירות, בטיפול במקבלי הקצבאות שמקוזזות, בתהליכי הסיוע לעצמאים".

    גנץ גיבה את בית המשפט על רקע פתיחת משפטו של נתניהו: "רבות דובר השבוע על מערכת המשפט. אני שב ואומר באופן חד וברור – כפי שמדינת ישראל צריכה ממשלה מתפקדת, שלטון החוק והשוויון בפני החוק הם ערכים עליונים בדמוקרטיה. יש לנו את כל הכלים כדי לשמור על הערכים האלו – גם בנוגע לחקיקה וגם בנוגע להחלטות ממשלה ואנחנו נשתמש בכל הכלים האלו ככל שיהיה צורך" הבהיר גנץ ברמז עבה לליכוד.

    גנץ הכריז כי "אנחנו נקיים היום ישיבה ראשונה של קבינט הקורונה ונדאג להיות ערוכים גם לגל שני וגם לנהל את המשבר הזה בטווח הארוך והוא עלול להיות ארוך ועלול להיות מורכב ובהחלט אפשר שידרשו החלטות קשות".

    על סיורו אמש בעזה אמר גנץ, "אתמול במסגרת סיור בדרום נפגשנו אני והשר ביטון עם ראשי המועצות האזוריות בעוטף עזה. הם חיכו לממשלה הזו כמו אוויר לנשימה. יש להם פרויקטים תקועים וחוסר ודאות שפוגע בחוסן ובעורף שלנו. הנחיתי את משרד הביטחון לפעול ולהיערך למתן פתרונות בנושאים שונים, וכך יהיה".

    על האיום הביטחוני מעזה אמר גנץ, "האופציה של הפעלת כוח צבאי תמיד תהיה על השולחן ואני מבהיר לכל הגורמים באזור יודעים היטב שלא כדאי להעמיד אותנו במבחן האש.
    לצד זאת, צריך לזכור, שגם בצד השני חיים בני אדם, ואם לנו יהיה ביטחון, להם יהיו חיים טובים יותר. בכדי לקדם את המצב האזרחי בעזה, יידרשו צעדים אופרטיביים. בתחום הסיוע הכלכלי ובפרויקטים שונים שיכולים להיות על הפרק".

    גנץ העלה את החלת הריבונות ואמר "בשבועות הקרובים נבחן באופן מקצועי את דרכי הפעולה הנכונות, באמצעות גבי ומשרד החוץ, ובכדי להביא את התוצאות הטובות ביותר שישמרו על ביטחון ישראל והאינטרסים הלאומיים והבינלאומיים שלנו. נפעל בחוכמה ובאחריות – רק כך נוכל להביא הישגים היסטוריים שיחזקו את ביטחון ישראל לדורי דורות".



    0 תגובות