הפגנת מחאה בת"א: "די לדיקטטורה של בג"ץ"

    איתי גדסי No Comments on הפגנת מחאה בת"א: "די לדיקטטורה של בג"ץ"

    תנועת אם תרצו וארגוני ימין נוספים, ארגנו הפגנת מחאה כנגד בג"ץ לאחר הפסק השערורייתי שביטל את הריסת בית המחבל. מתן פלג אמר בהפגנה: "שופטי בג"ץ הם לא השליטים על הארץ הזו. שופטי בג"ץ ממשיכים לנגוס שוב ושוב בריבונותה של מדינת ישראל"

    View of the empty courtroom at the Supreme Court in Jerusalem on February 21, 2017. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ??? ???? ????? ????? ??? ???? ???? ??? ???? ??? ?????????? צילום: פלאש 90
    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאות בני אדם השתתפו הערב (שלישי) בצעדת מחאה ענקית מכיכר הבימה לבית העצמאות בתל אביב נגד התנהלות בג"ץ והתערבותו הבוטה בכל תחומי החיים במדינת ישראל.

    לדברי המארגנים, המחאה, שאורגנה ע"י תנועת "אם תרצו" ופעילי "החזית לשחרור תל אביב" יחד עם ארגונים ציוניים נוספים, ביקשה לשים סוף לדיקטטורה של בג"ץ ולהפסיק את מעמדו כשלטון העל של מדינת ישראל.

    משתתפי הצעדה הביעו מחאתם על פסקי הדין האחרונה שפוגעים בריבונותה של מדינת ישראל כמו ההחלטה אמש שלא להרוס את בית אחד המחבלים שרצח את דביר שורק ז"ל וכן את החלטתם לביטול חוק הפיקדון ועוד.

    במהלך המחאה הונפו שלטים ודגלי ישראל עם הכיתוב: "די לדיקטטורה של בג"ץ", "העם הוא הריבון" , "די להפקרת מדינת ישראל" וכן- "דם יהודי הפקר".

    מתן פלג יו"ר תנועת "אם תרצו" אמר במחאה כי: "אנחנו צועדים כאן לעבר בית העצמאות כדי להזכיר לשופטי בג"ץ שהם לא השליטים על הארץ הזו. שופטי בג"ץ ממשיכים לנגוס שוב ושוב בריבונותה של מדינת ישראל ואם מצב זה יימשך חלילה נמצא עצמנו רק עם שלטון שופטים וללא מדינה. הגיע הזמן שנבחרי הציבור יגבילו את התנהלות שליטי העל של מדינת ישראל. על השופטים-לשפוט ועל נבחרי הציבור-למשול".

    שפי פז, מראשי "החזית לשחרור דרום תל אביב" הוסיפה: "אתם לא יכולים לסובב את הסכינים לנצח. אתם לא יכולים להעדיף את זכותו של המסתנן למצוא תחביבים ובנות זוג על פני זכותה של הקשישה לחיות ללא פחד ועל פני זכותו של הילד העברי לגדול תחת ריבונות ישראלית. אתם לא יכולים להעדיף את זכות משפחתו של המחבל לקורת גג על פני זכות משפחתו של קורבן הטרור להצליח לעצום עין בלילות".

    עו"ד זיו מאור, יו"ר האגודה לזכות הציבור לדעת הוסיף: "ישראל היא מדינת חוק יהודית. השמאל הישראלי, באמצעות סוכניו שופטי בג"צ, מנסים למחוק את אופיה היהודי של ישראל. בגלל שאין דרך חוקית לעשות זאת – הם רומסים את החוק שוב ושוב. אנחנו צועדים היום כדי להזכיר שבדמוקרטיה רק העם מחליט, ובית משפט שרומס את החוק שהתקבל בצורה דמוקרטית, מאבד את הלגיטימציה".



    0 תגובות