- רדיו קול חי - -

נותנים יד לטרור: שוויץ מממנת את הארגון שעותר בשם משפחות המחבלים

התערבות בוטה בריבונות הישראלית. אתמול (שלישי) פסק בג"ץ כי אין להרוס את בית המחבל המתועב שרצח את הנער דביר שורק הי"ד, איך הגיעה משפחה שלא מכירה את ישראל בכלל ובטח לא את בג"ץ, וללא היכולות הכספיות לעתור בצורה מסודרת? ארגונים  המומנים ע"י ממשלות זרות החותרות תחת ריבונות ישראל.

מתברר כי המחבל ומשפחתו עתרו לבג"ץ דרך ארגון שנקרא "המוקד להגנת הפרט". אל תתרגשו מהשם היפה- זה גוף שמאל קיצוני שממומן ע"י ממשלות אירופה. כמו "בצלם", "שוברים שתיקה" וכו' שמקדמים זכויות אדם רק אם האדם הוא פלשתיני וגם אם הוא רצח יהודים, כך חושף ארגון "ישראל שלי".

עכשיו נגיע לשוויץ. במענק שמעניקה ממשלת שוויץ לארגון, יש סעיף, לפיו "המוקד להגנת הפרט" יודיע למשפחות המחבלים על כוונת ישראל להרוס את בתיהם ויעתור לבג"ץ.

בארגון ישראל שלי אומרים כי המטרה: "להפסיק הריסת בתי המחבלים. למרות שמערכת הביטחון הוכיחה כבר אינספור פעמים שהריסת בתי משפחות מחבלים זה צעד הרתעתי אפקטיבי שמונע טרור עתידי. "המוקד" נלחם למען משפחות המחבלים שרצחו את רזיאל שבח, רונן לוברסקי, דביר שורק וכו. והכל במימון שויצרי נדיב".

לדברי הארגון, "בשם הגנה על זכויות אדם, שוויץ פוגעת באופן ישיר בזכות האדם הבסיסית ביותר- הזכות לחיים. יש לנו הרבה תלונות לבג"ץ. אבל בסוף צריך להבין איך דברים עובדים. מע' המשפט הישראלית מתפקדת ככלי משחק בידיהם של ממשלות זרות וארגוני שמאל. די שוויץ, די. שוויץ לא ניטראלית, אלא מעודדת טרור".

בארגון ישראל שלי לא שותקים ופונים לציבור למחות על המהלך חסר התקדים הפוגע בביטחון ישראל. לדבריהם, רצוי לשלוח מייל לשגריר שוויץ Jean-Daniel Ruch. בשם אזרחי ישראל. למייל: [email protected].

יש לציין כי סגן ראש השב"כ יצחק אילן אמר כי הריסת בתי מחבלים היא ההרתעה הטובה ביותר מול המחבלים. יצחקי סיפר כי בתקופת שיא האינתיפאדה הורים הסגירו ילדים לפני ביצוע פיגועים מחשש שביתם ייהרס, ומשכירי בתים לא הסכימו להשכיר בית לפעילי חמאס. על השאלה האם היו הורסים רק קומה, אמר יצחק כי הרסו אף דירות שכורות של מחבלים.