אחיו של ראה"מ בריאיון: "חשבו שיגיע לעסקת טיעון – אבל הוא לא יישבר"

    אסתי פלד No Comments on אחיו של ראה"מ בריאיון: "חשבו שיגיע לעסקת טיעון – אבל הוא לא יישבר"

    אחיו של ראש הממשלה, עידו נתניהו בריאיון ל'מהדורה המרכזית' טען כי נתניהו כלל לא ידע מצורת התנהלותה של המשטרה, "ראש הממשלה לא יודע הכל יש לו עוד דברים לטפל בהם כמו איראן". ופסקת ההתגברות: "לא היה לו התכנות פוליטית לכך עד היום"

    צילום: צילומסך מתוך כאן 11
    9:09
    19.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on השגריר לשעבר: "לא לומר לאמריקאים 'לא' על כל דבר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, עידו נתניהו התראיין הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס לסערה סביב פתיחת משפטו של ראש הממשלה והאשמות הקשות של ראש הממשלה, שזוכות להתעלמות מוחלטת מצד רשויות האכיפה, "המערכות לא נבדקת והם לא נותנים תשובות לכל הבעיות הללו".

    נתניהו לא ידע: "מישהו חשב שראש הממשלה שכך המשטרה מתנהלת? שהפרקליטות מדליפה וכך היא נוהגת? הם הרי עשו את זה בגלל שהוא ראש ממשלה והוא דמות פוליטית בכירה. ראש הממשלה לא יודע הכל יש לו עוד דברים לטפל בהם כמו איראן".

    מדוע נתניהו לא העביר את פסקת ההתגברות: "לא שמעתי את ראש הממשלה שהוא מדבר נגד פסקת ההתגברות. לראש הממשלה לא היו יכולות פוליטיות להעביר חוק כזה. לא היה לו רוב בכנסת להעביר את פסקת ההתגברות. ייתכן והוא היה צריך להיות יותר אסרטיבי בהתנהלות מולם. אבל ברור שראש הממשלה לא ידע מכל ההתנהלות הבעייתית הזו".

    על הרדיפה המשפטית אומר עידו, "אני לא משתמש במילה בקונוניא. נעשו כאן פעילות לא תקינות. חקרה עדים באופן פסול ועברייני. הפרקליטות הדליפה באופן עברייני. לא מוכנים להוציא מסמכים לא מוכנים להוציא הקלטות זה מראה על הרצון להסתיר דברים שהציבור לא יידע".

    נתניהו לא יישבר: "העם ברובו בחר בו וזו השליחות שלו, התפקיד שלו זה לא לוותר. הם היו משוכנעים שהוא יישבר ויגיע להסדר טיעון. הוא מבין שיש כאן דברים חשובים מאוד שהוא צריך לעמוד בפניהם".



    0 תגובות