ממחר: מנויי "רב קו", יוכלו לקבל פיצוי בשל תקופת הקורונה

    איתי גדסי No Comments on ממחר: מנויי "רב קו", יוכלו לקבל פיצוי בשל תקופת הקורונה

    בשורה טובה לנוסעי התחבורה הציבורית. החל משלישי יוכלו מאות אלפי נוסעים שרכשו מנוי "חופשי חודשי" לקבל פיצוי עבור תקופת הקורונה

    The new Egged company electric buses seen at their charging station in Jerusalem during the launching ceremony, on September 3, 2019. Photo by Hadas Parush/Flash90 *** Local Caption *** ??????? ????????? ??? ????? ??????? ????? ??????? ????? ???? ???? ????? ????? ????? ????? ???? ??????? ????? ??? ???? צילום: פלאש 90
    9:16
    19.03.24
    איתי גדסי No Comments on מתגבשת קואליציה בבני ברק; ש"ס בדרך לאופוזיציה?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במשרד התחבורה סיכמו כי ציבור משתמשי התחבורה ציבורית יקבלו פיצוי על כרטיס הרב קו שלא היה בשימוש בתקופת הקורונה. לאחר שבמהלך חודש מרס צומצמו בהדרגה שירותי התחבורה הציבורית בישראל, עד לשיעור של 25% בלבד בהיקפם. במטרה למנוע פגיעה בנוסעים שרכשו מנויים תקופתיים בתחבורה הציבורית, החליט משרד התחבורה על מתן פיצוי לנוסעים שלא יכלו לממש את זכאותם במסגרת המנוי.

    על פי מתווה שסוכם בין משרדי התחבורה והאוצר, נוסעים שרכשו מנוי "חופשי חודשי" לחודש מרס יוכלו לקבל את הפיצוי באמצעות אחת מהאפשרויות הבאות: קבלת "חופשי חודשי" לשבועיים בחינם, רכישת "חופשי חודשי" בהנחה של 50%, או הטענת "ערך צבור" עם יתרה של רבע מעלות החוזה שהיה ברשותם.

    את ההחזר ניתן לקבל דרך אפליקציות ההטענה של הרב קו, הופ-און או רב קו און ליין (https://hopon.co.il/ או https://ravkavonline.co.il/). במידה ויש ברשות הנוסע טוען כרטיסים או טלפון חכם המתאים לטעינה, ניתן להטעין את ההחזר באמצעות הטלפון. במידה ולא, ניתן להזמין את הפיצוי באינטרנט ולממש אותו בתחנות הטעינה של החברה. ניתן להזמין את הפיצוי גם דרך הטלפון בקו הכשר: 03-7207406.

    לתשומת לב הנוסעים, מאחר ומדובר במאות אלפי בקשות להחזר, צפויים עומסים חריגים על מערכות המיחשוב של חברות ההטענה. לכן, ניתן להגיש בקשות לקבלת הפיצוי עד לסוף שנת 2020.



    0 תגובות