שר הביטחון לשעבר: "אם הממשלה לא תפעל – זה מסר של חולשה למחבלים"

    איתי גדסי No Comments on שר הביטחון לשעבר: "אם הממשלה לא תפעל – זה מסר של חולשה למחבלים"

    התגובות לפסיקת בג"ץ שלא להרוס את בית המחבל גוברות, שקד: "החלטה אומללה של בג"צ. השופט מינץ, שמונה בתקופתי, בדעת מיעוט תמך בהריסה"

    Naftali Bennett, Ayelet Shaked and Bezalel Smotrich of the right-wing Yamina party hold a press conference in Jerusalem on May 14, 2020. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ????? ???????? ????? ????? ??? ????? ??? ????? ??????? צילום: פלאש 90
    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ימינה ושר הביטחון לשעבר, נפתלי בנט הגיב לפסיקת בג"ץ שלא להרוס את בית המחבל שרצח את דביר שורק הי"ד, "ביטול צו ההריסה על ביתו של הרוצח של דביר שורק ז"ל מחליש את ההרתעה שלנו".

    שר הביטחון לשעבר קרא לראש הממשלה "לדרוש דיון חוזר בבג"צ". לדבריו, "בחצי השנה החולפת הגברנו באופן דרמטי את הפגיעה במחבלים ובסביבתם, דבר שהביא להרתעה גדולה ולאפס פיגועי רצח נגד ישראלים".

    בנט מזהיר כי "אם ממשלת ישראל לא תפעל להפוך את החלטת בג"צ זהו מסר של חולשה וריפיון כלפי המחבלים, הפוך ממה שעשינו עד כה".

    שרת המשפטים לשעבר ח"כ איילת שקד הגיבה לפסיקת בג"צ: "החלטה אומללה של בג"צ. השופט מינץ, שמונה בתקופתי, בדעת מיעוט תמך בהריסה. השופט פוגלמן לעומתו מעניק משקל רב לעוצמת הצפייה של משפחת המחבל (ובלשונו: "המשפחה הנפגעת"). אך מתעלם כליל מעוצמת הצפייה של בני משפחת שורק".

    שקד הבהירה כי "מינוי שופטים שמרנים ולאומיים הם הדבר המשמעותי ביותר שמשנה מציאות, תעודת עניות גדולה לממשלה הזו שהשליטה בוועדה למינוי שופטים חזרה לשמאל ולשופטים עצמם".



    0 תגובות