שקד מאשימה: "מפת הריבונות שורטטה ללא נציגי ההתיישבות"

    איתי גדסי No Comments on שקד מאשימה: "מפת הריבונות שורטטה ללא נציגי ההתיישבות"

    שקד דרשה מרא"מ: "אנחנו דורשים לראות את המפה ובוודאי נתנגד להקמת מדינה פלסטינית בשאר השטח"

    US ambassador to Israel, David Friedman with Head of Efrat regional council Oded Revivi and heads of local councils in Judea and Samaria during a visit in the Jewish settlement of Efrat, in Gush Etzion, February 20, 2020. Photo by Gershon Elinson/Flash90 *** Local Caption *** ???? ????? ???? ??? ????? ????? ??????? ??? ?????? ????? ????? ????? צילום: פלאש 90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ איילת שקד נפגשה היום (שני) עם יו"ר מועצת ישע וראש מועצה אזורית בקעת הירדן, דויד אלחייני ועם מנכ"ל מועצת ישע, יגאל דילמוני בנושא תוכנית המאה של טראפ.

    ח"כ שקד סיפרה כי בפגישה עם ראשי מועצת יש"ע, "הסתבר לי שעד עתה ‎רה"מ נתניהו לא קיבל שום שינוי במפה שאותו הם ביקשו. לנו הוא סירב לתת נגישות לוועדת המפות בשנה האחרונה, אבל אפילו את מועצת יש"ע הוא דוחק? מסתבר שהמפה היא המפה שהאמריקאים הכתיבו ללא תיקונים של נציגי ההתיישבות" האשימה שקד.

    ח"כ איילת שקד דרשה מראש הממשלה: "אנחנו דורשים לראות את המפה ובוודאי נתנגד להקמת מדינה פלסטינית בשאר השטח".

    יו"ר מועצת יש"ע דויד אלחייני אמר בפגישה: "הצגנו לח"כ איילת שקד את הסכנות שבמתווה טראפ ואת התנגדותנו להקפאה בישובים ולמדינה פלשתינית. מתווה טראפ מוביל למדינה פלשתינית ולכן אנו מתנגדים לו. למעשה זו מפה של תוכנית החלוקה, אשר מחלקת את יהודה ושומרון ויוצרת הקפאה וישובים מבודדים. האמריקאים רימו אותנו כשאמרו שזו מפה קונספטואלית, כשהם למעשה לא מוכנים לזוז מילימטר מהמפה שלהם".



    0 תגובות