ח"כ מלכיאלי: "אין לנו את הזכות לפגוע בגופים שדואגים לחלשים"

    עמית דניאל No Comments on ח"כ מלכיאלי: "אין לנו את הזכות לפגוע בגופים שדואגים לחלשים"

    בעקבות מתקופת שונות כנגד הגוף שדואג לזכויות העובדים; יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, ח"כ מיכאל מלכיאלי יוצא להגנת ההסתדרות: "לא פעם הגיעו לשולחני טענות בנוגע לזכויות עובדים שומרי תורה ומצוות, כל פנייה כזו טופלה במהירות ע"י נציגי אגף הדתי בהסתדרות"

    ח"כ מיכאל מלכיאלי צילום: יעקב כהן, פלאש 90
    7:31
    19.03.24
    הדף היומי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף כ'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע המתקפות נגד ההסתדרות והעומד בראשה, יוצא יו"ר סיעת ש"ס בכנסת הרב מיכאל מלכיאלי להגנת ההסתדרות, תוך שהוא מציין את התרומה שלהם לחיזוק כוחם של העובדים בכלל ושל העובדים החרדים בפרט. לדבריו, ש"ס שותפה כבר שנים ארוכות בהסתדרות ונציג מטעמה אחראי על טיפול בזכויות העובדים שומרי התורה והמצוות. 

    ח"כ מיכאל מלכיאלי אומר כי: "בתוקף תפקידי בכנסת ובוועדת הכספים, ראיתי לא פעם איך גורמים שונים מנסים לפגוע בזכויות העובדים וההסתדרות בראשות ארנון בן דוד, פועלת לסכל את היוזמות השונות שמגיעות מכל מיני גורמים שרואים את הכלכלה רק דרך החור של הגרוש בלי לראות את האנשים שמעבר לכסף", אמר מלכיאלי.

    מלכיאלי הוסיף "לא פעם הגיעו לשולחני טענות בנוגע לזכויות עובדים שומרי תורה ומצוות, כל פנייה כזו שהעברתי לידידי דני סיידה נציג ש"ס בהסתדרות, טופלה במהירות, אין לנו את הזכות והפריבילגיה לפגוע בגופים שדואגים לעובדים החלשים. צר לי שחברי בכנסת בחרו בהסתדרות והעומד בראשה כמטרה על מנת לגרוף הון פוליטי".



    0 תגובות