עדכון מניו יורק היהודית: שככה המגיפה

    שלמה ריזל No Comments on עדכון מניו יורק היהודית: שככה המגיפה

    עדכון מניו יורק היהודית: לאחר חודשיים וחצי, שככה המגיפה ובחסדי שמים בשכונות ובאיזורים של הקהילות היהודיות כמעט ואין זכר לקורונה

    ניו יורק
    ניו יורק צילום: Bat sheva shotland
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תושב שכונת קראון הייטס הניו יורקית מעדכן בשיחה עם כתבנו שלמה ריזל, כי לאחר חודשיים וחצי, שככה המגיפה בניו יורק היהודית בחסדי שמים. בשכונות ובאיזורים של הקהילות היהודיות כמעט ואין זכר לקורונה.

    בתי כנסת

    התושב מספר כי לאחר הכרזת הנשיא טראמפ ביום שישי, על אף ההגבלות של המושל וראש העיר, נפתחו רוב בתי הכנסת. ולקראת חג השבועות כבר ייפתחו כולם.

    חנויות
    בנוגע לחנויות, כיון שעל אף בקשת ותחינת בעלי העסקים לפתוח, כמו רשתות האוכל והביגוד והכלים הגדולים, סורבו. הוחלט לפתוח, ולקבל הקנסות, ושורת עורכי דין התנדבו לבטל הכל בהמשך. היום, ראשון, נפתחו כל החנויות ביגוד לחג בשכונות והין מלאים בקונים.

    מוסדות החינוך
    בנושא מוסדות החינוך, מעדכן תושב ניו יורק, כי מסיבות פוליטיות וכלכליות, מנסים המושל וראש העיר להתחמק מלפתוח את מוסדות החינוך עד סוף השנה.

    לדבריו, "אצל היהודים, חינוך זה עיקרון, אורח חיים, השקעה חיונית". לכן, על אף ההוראות שלא לפתוח נעשים מאמצים גדולים להתארגן לפתוח את בתי הספר במתכונת של לימודים ואחר כך במתכונת קיץ עד סוף חודש אב. ובמיוחד שבמדינות אחרות כבר אישרו פתיחת בתי ספר וקעמפים, ודעת הרופאים שאין בזה שום בעיה בפרט לדור הצעיר.

    הנשיא טראמפ ביום שישי האחרון: "בתי הכנסיות הם צורך חיוני"

    צילום: Bat sheva shotland


    0 תגובות