ראש עיריית ירושלים: "יש אור ירוק לפתוח את כל מוסדות החינוך"

    אסתי פלד No Comments on ראש עיריית ירושלים: "יש אור ירוק לפתוח את כל מוסדות החינוך"

    ראש עיירית ירושלים בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' מתייחס לסוגיית ההקצאות של בתי ספר חרדים וגני ילדים, "היו כמה גורמים אינטרסנטים שהוציאו את הנתונים הלא נכונים. אני כרגע בוחן את הנושא"

    צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית ירושלים משה לאון התראיין הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן מבהיר על הוראת פתיחת מוסדות החינוך החרדי, "זאת ההחלטה של הרשתות, נתנו אור ירוק לכולם לפתוח מי שרוצה יכול לפתוח. שאר בתי הספר של הרשות שקשורים להפעלה עירונית גם שם אמרו אזורים אדומים. בעיר אין אזורים אדומים מי שרוצה לפתוח יכול לפתוח סוף נקודה".

    על בתי הספר שחסרים במרכזים חרדים חדשים, "היו כמה גורמים אינטרסנטים להוציא את הנתונים הלא נכונים. אני כרגע בוחן את הנושא. צריך לקבוע גם לגבי גני ילדים. אני יושב על זה ועובד על זה לבנות תוכנית מסודרת. איו כיתות ריקות. מדובר בעיקר על בנייה ולסכם איפה בונים".

    הבריכה ברמות, "הייתה בריכה ברמות שהייתה סגורה לרגל שיפוצים. מדובר במספר קטן מאוד של מנויים על הבריכה. הבריכה הישנה נסגרה ומדובר על הפרש זמנים בין סיום שיפוץ מהישן לחדש. בסוף הבריכה תפעל במתכונת שהיא הייתה".

    הפקת הלקחים מהקורונה: "כרגע אנחנו עורכים הפקות לקחים כי אנחנו לא יודעים אם יהיה גל ב' או לא. פעם ראשונה כולם נפגשו יחד ועבדו בשביל התושבים. פיקוד העורף, מד"א, המשטרה, ארגוני המתנדבים. תוך דאגה למשפחות רבות. תקופה אתגרית מאוד ועשינו על הצד הטוב ביותר. אבל אין ספק שתהיה הפקת לקחים".

    לדבריו, "אנחנו עדיין לא יודעים מה קרה בקורונה. היו תושבים שלא יכלו לשלם את הארנונה. עסקין נסגרים באמת. אנחנו עדיין לא יודעים אם ייפגעו עסקים. היה לנו הוצאות רבות, של חוברות לימודים והפעלת החמ"ל ואני מתקווה שאנחנו נתגבר על כל ההוצאות החריגות ונחזור לשגרה כמה שיותר מהר".



    0 תגובות