פרשנות: "המשפט כביכול מתנהל בביהמ"ש, אבל למעשה מתנהל מחוצה לו"

    אסתי פלד No Comments on פרשנות: "המשפט כביכול מתנהל בביהמ"ש, אבל למעשה מתנהל מחוצה לו"

    איש המשפט עו"ד שמחה רוטמן, והעיתונאי אבישי גרינצייג בריאיון משותף ל'מהדורה המרכזית' על משפט נתניהו, "המערכת מלאה פגמים, מפכ"ל במשטרה מדליף בשידור חי. היום התובעת בן ארי מיתממת לחלוטין כאילו עדי התביעה שדיברו לתקשורת לא הייתה בכלל ידועה להם"

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העיתונאי והפרשן המשפטי אבישי גרינצייג התראיין הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן סיכם את פתיחת נתניהו,

    השאלה הגדולה מתי יתחיל המשפט של נתניהו וכמה פעמים בשבוע יתקיימו דיונים. אצל ליברמן זה היה 3 פעמים בשבוע ואולי בגלל שיש לנו ראש ממשלה מכהן זה יהיה רק פען בשבוע אולי. השופטים קבעו שיהיה דיון עוד חודש בנוכחות עורכי הדין בלבד".

    במהלך הדיון, "התובעת התיק של עו"ד ליאת בן ארי אמרה שמספיק רק 3-4 חודשים ללמוד את התיק. אבל שאר עורכי הדין מבקשים לפחות שנה כדי לעיין בתיקים. השופטים לא ענו על כך והם יתנו תדובה בהמשך".

    איש המשפט עו"ד שמחה רוטמן מחבר הספר "מפלגת הבג"ץ" אמר על משפטו של נתניהו: "ההליך של נתניהו זוהם ציבורית ותקשורתית באלף דרכים שונות. השידור של דרוקר היה אחד מהשיאים. היה היום דיון הקראה שזה כביכול הפעם הראשונה שהנאשם נחשף לכתב האישום נגדו. אנחנו נמצאים בסיטואיצייה הזאת כבר כתב האישום מוכר לציבור וגם לתביעה כבר תקופת זמן ארוך. זה כאילו משפט שמתנהל בבית משפט אבל הוא כבר מתנהל בציבור".

    על האמירות לנתניהו שיוריד את ראשו בפני המערכת: "מדובר על האשמה קשה וגם כנראה נכונה, שאם אתה מוריד את הראש יזכו אותו. גם אברמוביץ אמר שאם נתניהו ימנה את לוין לשר המשפטים יחכו לו. לכן יש את החוק הצרפתי שמפריד בין הרשויות לבין הפוליטיקאים".

     



    0 תגובות