התובע במשפט דרעי: "אז לא הגענו לרמת השחזת סכינים כמו היום"

    אסתי פלד No Comments on התובע במשפט דרעי: "אז לא הגענו לרמת השחזת סכינים כמו היום"

    המשנה לפרקליט המדינה לשעבר יהושוע רזניק בריאיון ל'מהדורה המרכזית' אומר על נתניהו, "לו הייתי יועץ שלו הייתי אומר לו להירגע"

    צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המשנה לפרקליט המדינה לשעבר והתובע במשפט השר דרעי, עו"ד יהושוע רזניק התראיין הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס לפתיחת משפטו של ראש הממשלה, "אם הוא מסוגל לנהל את המדינה והוא מנהל תוך כדי ניהול משפטו, שימשיך כך. השאלה אם הוא באמת יכול. אני לא בין אלה שאומרים שהוא צריך לעזוב את תפקידו".

    על החוק בעניין אומר רזניק, "יש הבדל בין שר לראש ממשלה והוא טמון בחוק עצמו. חזקת החפות עומדת לשר ולראש ממשלה. לגבי שרים החוק לא קובע שצריך לפטר זאת הלכה של בג"ץ".

    האשמות שמטיח ראש הממשלה במערכת, "לו הייתי יועץ של נתניהו אומר לו להרגיע. ראש הממשלה מנסה לגלגל את המשפט שלו לפתחו של הציבור כדי ללחוץ על השופטים. אבל השופטים יושבים בחדר אטום. מרבית השופטים לא יתנו לנאומים לחדור אליהם, הם עוסקים רק בראיות".

    המשפט של דרעי, "ליוותי את פרשת דרעי מתחילתה ועד בג"ץ, זה בכלל לא דומה. גם ההתקפות של הרב דרעי על בית המשפט. היו קרובים לו שתקפו ודיברו אבל רמה כזאת של התקפות ערב פתיחת המשפט זה ממש לא הגיע. אז הרב דרעי אמר שהיועמ"ש התגלה קלונו. היחסים בין התביעה לבין הנאשמים לא הגיעו לרמת השחזת הסכינים הזאת".

     



    0 תגובות