החמ"ל הלאומי עובר מהמוסד למשרד הבריאות: "סייענו לישראל בכל העולם"

    קובי פינקלר No Comments on החמ"ל הלאומי עובר מהמוסד למשרד הבריאות: "סייענו לישראל בכל העולם"

    ראש הממשלה הודה לראש המוסד על הובלת החמ"ל הלאומי בהשגת ציוד רפואי ורכש מכל העולם בשיא משבר הקורונה, "כיוון שרכשתם את הניסיון, תיזכרו אותו, ייתכן שנידרש לזה שוב"

    Head of the Mossad Yossi Cohen, seen at a ceremony for the appointment of the new chief of Intelligence, at Glilot military base, near Tel Aviv, March 28, 2018. Photo by Miriam Alster/Flash90 *** Local Caption *** ??????? ?????? ??? ????? ???? ??? צילום: פלאש 90
    11:45
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on השמועה שגרמה לבהלה – וההבהרה של הצדיק הגר"ד קוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מהטובים בעולם. לאחר ההצלחה חסרת התקדים של המוסד בהובלת החמ"ל הלאומי להשגת רכש וציוד מעשרות מדינות ברחבי העולם, בשיא מגיפת הקורונה תוך כדי שנדרשו להתחרות במדינות ענק בהשגת ציוד רפואי יכלו להם. ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הערב (ראשון) עם ראש המוסד יוסי כהן, והודה לו על שנענה לבקשתו להוביל את חמ"ל הרכש המשותף, לקראת העברת ניהולו לידי משרד הבריאות בעוד יומיים.

    ראש הממשלה שיבח בפגישה את הישגיו של חמ"ל הרכש המשותף בהובלת ראש המוסד, שהביא לרכישה מסיבית של ציוד רפואי וציוד מגן חיוני במסגרת המאבק במגפת הקורונה. הגורמים המקצועיים מקיימים בימים אלה העברת מקל מסודרת על מנת לשמר את הפעילות ככל שיידרש.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר במעמד: "אני מבקש קודם כל להודות לך. הטלתי עליך, יוסי, יחד עם משרד הביטחון לטפל ברכש ובהצטיידות. עשיתם את זה בצורה יוצאת מן הכלל – התוצאות מדברות בעד עצמן".

    נתניהו הבהיר למוסד, "אנחנו כרגע מעבירים את הלפיד, אנחנו לא יודעים מה ילד יום, אנחנו לא יודעים מה ילד חודש. כיוון שרכשתם את הניסיון, תיזכרו אותו, ייתכן שנידרש לזה שוב. תודה רבה בשמי ובשם אזרחי ישראל על העבודה המצוינת".

    ראש המוסד יוסי כהן אמר: "ראש הממשלה, ביום שלישי הקרוב אנחנו עושים טקס העברת מקל מסודרת ממפקדי החמ"ל הנוכחיים לידי משרד הבריאות האמון על כל האירוע הזה מ-א׳ ועד ת׳. אנחנו בעצם במערכה של למעלה מחודשיים וחצי – נערכנו על פי הוראתך לסייע למדינת ישראל בכל העולם של הרכש וההצטיידות, ומעבר לכך בכל הגבולות שאתה מכיר. כאמור, ביום שלישי הקרוב אנחנו מוסרים את הפיקוד על החמ"ל ועל כל האירוע הזה לידיהם האמונות של משרד הבריאות".



    0 תגובות