ראש הממשלה הנחה להכין תוכנית בעלות 200 מיליון לחיזוק ירושלים

    איתי גדסי No Comments on ראש הממשלה הנחה להכין תוכנית בעלות 200 מיליון לחיזוק ירושלים

    ראש הממשלה בנימין נתניהו הנחה בישיבת הממשלה לגבש תכנית מיוחדת בסך 200 מיליון ש״ח לפיתוח וחיזוק ירושלים

    Israeli prime minister Benjamin Netanyahu at a press conference about the coronavirus COVID-19, at the Prime Ministers office in Jerusalem on March 11, 2020. Photo by Flash90 *** Local Caption *** ???? ??? ?????? ?????? ?????? ???? ????? ?? ??????? ?????? ????? ???? ???? ??????? צילום: פלאש 90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך ישיבתה החגיגית של הממשלה לציון יום ירושלים, הורה היום (ראשון) ראש הממשלה בנימין נתניהו להכין תכנית מיוחדת בסך 200 מיליון ש"ח לטובת חיזוק ופיתוח ירושלים.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה: "אני מבקש היום ממנכ"ל משרדי, מנכ״ל המשרד למורשת, יחד איתך שר האוצר, ישראל כ"ץ, להכין תוכנית מיוחדת בסכום של 200 מיליון ש"ח להמשך פיתוח וחיזוק ירושלים. זה חשוב לנו גם בעידן הקורונה. זה חשוב כי ירושלים תמיד בראש שמחתנו. אני יכול לסיים ולומר: לשנה הבאה בירושלים הבנויה והבריאה".

    שר ירושלים ומורשת הרב רפי פרץ אמר: "האתגר של השיקום לאחר משבר הקורונה הוא אתגר גדול. העיר ירושלים נפגעה במיוחד כיוון שתחום התיירות הוא נדבך משמעותי בכלכלה של העיר, למעלה משמונים אחוזים מהתיירים המגיעים ארצה, מבקרים בירושלים. אנו נבנה תכנית מעמיקה ויסודית בכדי לחזק ולשפר את ירושלים בירתנו".



    0 תגובות