נתניהו בכניסה לביהמ"ש: "המציאו סעיף פלילי מיוחד בעבורי"

    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו בכניסה לביהמ"ש: "המציאו סעיף פלילי מיוחד בעבורי"

    בהצהרה שמסר לתקשורת בכניסתו לבית המשפט, תקף ראש הממשלה נתניהו בחריפות: "תופרים לי תיקים מופרכים והזויים. המציאו סעיף מיוחד בעבורי. בכל 244 שנות קיומן של דמוקרטיות לא הוגש כתב אישום על סיקור אוהד" | נתניהו תהה: "איך גיבה היועמ"ש את כל המהלכים הפסולים נגדי, איך חתם על כתב אישום מופרך, האם יש לו משהו להסתיר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר הצהרה לתקשורת בכניסה לבית המשפט המחוזי בירושלים לקראת פתיחת משפטו. בדבריו פתח נתניהו במתקפה חריפה על מערכת המשפט וכפר באישומים העומדים נגדו, תוך שהוא מאשים את הפרקליטות באכיפה בררנית ובנסיון לתפור תיקים על מנת להעבירו מתפקידו.

    "מה שעומד היום למשפט זה הרצון לסכל את רצון העם והימין. השמאל לא מצליח לעשות זאת בקלפי אז גורמים במשטרה ובפרקליטות חברו לעיתונאי השמאל כדי לתפור לי תיקים מופרכים והזויים", פתח נתניהו בהצרהתו הלוחמנית.

    נתניהו התייחס לראיונות שקיים לאחרונה המפכ"ל לשעבר רוני אשליך, שעמד בראש המשטרה בזמן חקירות נתניהו "שמעתי שאלשיך מטיף בצדקנות נגדי. זה אותו אלשיך שעבר עבירה פלילית והדליף נגדי בשידור חי. בזה הוא מזכיר רוני אחר. רוני ריטמן".

    בהמשך לטענתו לעריפת ראשים פוליטית אמר נתניהו "לא אכפת להם שיבוא במקומי פודל צייתן מהימין. כאלה תמיד ישנם. אבל אני לא כזה ולא מוכן לעקור יישובים".

    עוד אמר "פעמיים הם התערבו בבחירות כדי שאבוא לכאן כאזרח מובס וחפוי ראש. אבל אזרחי ישראל נתנו לי יותר קולות מכל מפלגה אחרת בתולדות המדינה".

    נתניהו הצהיר כי "אני מגיע לפה בגו זקוף וראש מורם". כמו כן, ראש הממשלה ביקש שהדיונים בבית המשפט יהיו בשידור חי.

    ראש הממשלה המשיך ואמר "בכל 244 שנות קיומן של דמוקרטיות לא הוגש כתב אישום על סיקור אוהד, שבכלל לא היה. דווקא נגדי הוגש כתב אישום על זה שאני ומשפחתי מושמצים ללא הרף", האשים נתניהו את התקשורת הישראלית המוטית כנגדו.

    "פה המציאו סעיף מיוחד בעבורי שתפרו אותו במיוחד ורק בשבילי. קולקציית נתניהו. איך אמר שי ניצן הטהרן? "זה תקדים אבל תמיד יש פעם ראשונה", אמר נתניהו בציניות.

    נתניהו הציף את התהיות העולות מהליך גיבוש כתב האישום כנגדו "איך גיבה היועמ"ש את כל המהלכים הפסולים נגדי? איך חתם על כתב אישום מופרך? האם יש לו משהו להסתיר? האם אלו הקלטות שמוסתרות בכספת? אני דורש לפרסם אותן ולהסיר את כל צווי איסור הפרסום כי אם הציבור יידע את כל האמת – כל התיקים הללו יתפוררו", קבע ראש הממשלה.

    עוד אמר "בזמן שהתקשורת עוסקת בתיקי סרק, אני אמשיך להנהיג את מדינת ישראל ולטפל בנושאים שבאמת חשובים לכם ואשמור על הביטחון שלכם. מדינת ישראל היא שליחות חיי".

    לדבריו המלאים (קרדיט: כאן 11)



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ההיסטוריה חוזרת
      מגילת רות
      והי בימי שפוט השופטים
      אז העם שפט את השופטים כיום כבוד ראש הממשלה וצוות מרעיו שופטים את השופטים
      לסדום היינו ולעמורה דמינו
      מר נתניהו די די די הרסת את העם והמדינה ביחד תמות נפשי עם המדינה הפלישטים