שיר לירושלים: גלריית ענק מהמופע • צפו

    דוד קליגר No Comments on שיר לירושלים: גלריית ענק מהמופע • צפו

    ביום רביעי האחרון למרגלות החומות התקיים מופע הענק 'שיר שירושלים' עם מיטב הזמרים בסופו ניצח השיר 'עוד ישבו' והוכתר כשיר על ירושלים הטוב בכל הזמנים • צפו בגלריה מדהימה של הצלם חיים טויטו

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביום רביעי האחרון התקיים מופע ראשון מסוגו, מצעד שירי ירושלים מכל הזמנים, לכבוד יום ירושלים שלראשונה שודר בכל כלי התקשורת ואתרי האינטרנט המגזריים ויצר רושם רב.

    כוכבי הזמר היהודי עלו בזה אחר זה וביצעו את עשרת שירי ירושלים שהגיעו לגמר המצעד. את הערב פתח ישי לפידות שביצע את 'ובאו האובדים', אחריו עלה משה לוק ושר את הפיוט הידוע 'שבחי ירושלים'. להקת קינדרלעך שרו את 'אם אשכחך' בגרסה העממית, קובי ברומר עלה ונתן ביצוע מיוחד משלו ללהיט 'ירושלים שבלב' כשלאחריו עלה לבמה האמן שולי רנד וביצע את 'רחם' הידוע. אוהד מושקוביץ כבש את הבמה עם השיר 'אם אשכחך' של שוואקי, החזן אברימי רוט עלה גם הוא וביצע את 'ולירושלים עירך' כשלאחריו ביצע חיים ישראל את 'השבעתי אתכם'. יונתן רזאל בליווי הפסנתר שר את 'אם אשכחך' של קרליבך ויונתן שינפלד חתם את המצעד עם "עוד ישבו".

    לאחר תום הביצועים, החל שלב הדירוג עם נקודות שיפוט בכל רחבי העולם. הזמר גדעון לוין הצטרף מניו יורק, מיכה גמרמן היה נציג הקהילה היהודית בדרום אמריקה ושלוימי גרטנר מלונדון הביא את דירוג המאזינים והגולשים באירופה. השופטים בירושלים היו איש ירושלים הרב ישראל גליס, הפייטן משה חבושה והמוזיקאי משה לאופר שחוו דעתם על שלושת הביצועים הטובים ביותר כשבמקביל הקהל בבית ממשיך את השירים.

    כאמור, בסוף הערב הוכרז השיר ׳עוד ישבו׳ של מ.ב.ד ובלחנו של יוסי גרין, כשיר ירושלים של כל הזמנים. על הבמה אמש ביצע אותו, כאמור, יונתן שינפלד שהגיש את היצירה המרגשת באופן יוצא מן הכלל. למקום השני הגיע השיר ׳ירושלים שבלב׳ של אברהם פריד, בביצוע אנרגטי ומיוחד של קובי ברומר ולמקום השלישי הגיעה הקלאסיקה של כל הזמנים, ׳שבחי ירושלים׳ של אביהו מדינה, בביצוע מחודש של משה לוק.

    את האירוע המיוחד שהתקיים ביוזמת המשרד לענייני ירושלים ומורשת, עיריית ירושלים והרשות לפיתוח ירושלים, הנחה מנחם טוקר, על הליווי המוזיקלי הופקד אהרלה נחשוני ותזמורתו יחד עם מקהלת 'קולות' כשעל ההפקה האמנותית אחראי המפיק דוד פדידה וחברת FDD פרודקשיין.

    צפו בגלריה המדהימה שצילם חיים טויטו.



    0 תגובות